Gorenje Grupa, koja je od prošle godine u većinskom vlasništvu kineske Hisense Grupe, danas je u Velenju novinarima iz BiH predstavila razvojne planove, prema kojima se za dvije godine očekuje proširivanje proizvodnje izgradnjom novih pogona u Velenju i Valjevu.
Direktor korporativnih komunikacija Denis Oštir naglasio je da su prošlogodišnjim strateškim vlasništvom sa Hisense Grupom, liderom u proizvodnji elektronike i aparata za dom na azijskom tržištu, postavili temelje za još snažniji razvoj.
To partnerstvo će im omogućiti pristup novim tržištima i podsticaj stvaranju novog proizvodnog portfolija, uz očuvanje i jačanje prisutnosti strateški važnih proizvoda i brendova Gorenje Grupe na postojećim i budućim tržištima
Oštir je naveo da je tržište BiH za Gorenje tradicionalno vrlo važno i da mu poklanjaju posebnu pažnju. Kada je riječ o eventualnoj poslovnoj saradnji sa dobavljačima iz BiH vezano za nabavku reprometerijala, Oštir je kazao da imaju dobavljače iz cijele Evrope i da jei to moguće ukoliko su cijene povoljne.
Govoreći o poslovnim planovima, Oštir je dodao da će se u proizvodnom kompleksu Gorenja u Velenju od kraja 2020. godine proizvoditi i televizori brenda Hisense. Očekuje se da prva faza izgradnje bude završena krajem 2020. godine i u početku će se proizvoditi oko milion televizora godišnje, a u sljedećoj fazi u planu je povećanje kapaciteta na četiri miliona televizora godišnje (do 2023).
U novoj proizvodnoj hali u prvoj fazi bit će zaposleno 300 do 400 novih radnika, a nakon završetka druge faze broj radnih mjesta bit će ukupno 1.000.
Valjevska fabrika Gorenje u kojoj se trenutno proizvodi većina rashladne tehnike, zapošljava više od 1.300 ljudi i tu je u aprilu bila prebačena i jedina preostala linija ugradnih frižidera iz Velenja. Time je objedinjena kompletna proizvodnja rashladne tehnike, što je ekonomski i logistički isplativije.
U planu je i izgradnja nove proizvodne hale na prostoru nekadašnje fabrike Elind, što će doprinijeti da Gorenje Valjevo u narednom periodu postane centar za rashladnu tehniku Hisense Grupe u Evropi.
Što se tiče poslovanja Gorenja u BiH, direktor Gorenje Commerce d.o.o. Robert Polšak je ranije naveo da su poslovni prihodi u odnosu na 2017. godinu veći za 5,3 posto.
U vrijeme kada postajemo sve mobilnije, inteligentnije i integrisano društvo, Gorenje, kako je istaknuto , nastoji da razvije rješenja kojima pojednostavljuje živote svojih korisnika. U januaru ove godine na Međunarodnom sajmu potrošačke elektronike CES u Las Vegasu predstavljena je ConnectLife platforma koja omogućava povezivanje uređaja, ljudi i usluga, prateći trendove savremenog digitalnog doba.
ConnectLife platforma kompatibilna je i sa povezanim i sa nepovezanim uređajima, na način da ih u jednoj aplikaciji spaja sa svim funkcionalnostima, uslugama, korisničkim uputstvima i dodatnim korisnim sadržajima, što za Gorenje korisnike predstavlja potpuno novo iskustvo i dodatnu vrijednost.
Po riječima Vladimira Nardina, šefa digitalnog marketinga u Gorenje Grupi, korisnici brzo preuzimaju korisničko iskustvo koje su razvili digitalni giganti u svijetu povezanih ljudi, uređaja, usluga i brendova.
Biznis.ba / FENA