Dionice firme pale su za 6,5% u 8:40 ujutro po londonskom vremenu.
Operativna dobit pokazala je organski rast od 12,5%, ispod konsenzusne prognoze firme od 13,2%.
Prodaja piva, za koju se očekivao rast od 3,4%, porasla je za samo 2,1%.
Heineken je pao na neto gubitak od 95 milijuna eura (103 miliona dolara), prvenstveno zbog negotovinskog umanjenja vrijednosti zbog ulaganja od 874 miliona eura u kinesku pivarsku firmu CR Beer. Heineken je rekao da je otpis rezultat pada cijene dionice CR Beera zbog zabrinutosti oko potražnje potrošača u Kini, a ne zbog operativnog učinka kineske firme.
U ažuriranju koje su analitičari s nestrpljenjem očekivali, Heineken je revidirao svoju prognozu organskog rasta operativne dobiti za godinu na raspon između 4% i 8%. Smjernice firme ranije su ukazivale na nizak do visok jednoznamenkasti rast.
"Heineken je dobio zamah nakon optimističnih komentara na nedavnoj konferenciji navodeći tržište (i nas same) da poboljšamo procjene", rekli su analitičari Barclaysa u bilješci od ponedjeljka, prenosi SEEbiz.
“Međutim, ovi su rezultati promašili predviđanja, što sugerira da postoji jaz između poruka firme i očekivanja analitičara. Ovo treba zatvoriti.”
Najveći promašaj zabilježen je u Evropi, koja je zabilježila samo 0,2% rasta dobiti u odnosu na očekivanih 15,1%, uglavnom zbog povećane promotivne potrošnje na konkurentnom tržištu, rekao je Barclays.