Isključujući ta zatvaranja, prodaja je porasla za 3 posto. Preračunato u švedske krune, neto prodaja iznosila je 56.714 miliona SEK (59.605). Neto prodaja u SEK bila je negativno pogođena valutnim efektom prevođenja od oko 6 procentnih poena zbog jačanja švedske krune.
Bruto dobit iznosila je SEK 31 425 miliona (ranije SEK 33 569 miliona), uz bruto maržu od 55,4 % (56,3 %). Glavni faktori pritiska bili su skuplji američki dolar i visoki troškovi transporta, ali i ulaganja u ponudu za kupce.
Troškovi prodaje i administracije iznosili su SEK 25 489 miliona (ranije SEK 26 446 miliona), uz porast od 2 % u lokalnim valutama.
Poslovna dobit (EBIT) iznosi SEK 5 914 miliona (7 098), s marginom od 10,4 % (11,9). Pad je rezultat niže bruto marže i valutnih efekata.
Neto dobit nakon oporezivanja iznosi SEK 3 962 miliona (ranije 5 064), odnosno SEK 2,48 po dionici (SEK 3,15).
Novčani tok iz poslovanja iznosi 8 528 miliona SEK (uporedo sa 12 600 prek.)
Ukupan neto novčani fond i neiskorišteni krediti iznose SEK 35 828 miliona (prethodno 42 572 mil.).
Zalihe su rasle znatno sporije nego prije: porast od 1 % u odnosu na 11 % u prvom tromjesečju, a nivo je sada manji nego prošle godine — pokazatelj zdravijeg upravljanja zalihama i umjerenijih nabavki.
Prvih šest mjeseci (1. decembar 2024. – 31. maj 2025.)
- Prodaja u lokalnim valutama porasla je za 1 %, a neto promet iznosi SEK 112 047 miliona (prethodno 113 274 mil.).
- Bruto dobit: SEK 58 594 miliona (61 224), bruto marža 52,3 % (54,0).
- Troškovi prodaje i administracije: SEK 51 427 miliona (52 010), uz porast od 1 % u lokalnim valutama.
- Poslovna dobit: SEK 7 117 miliona s maržom od 6,4 % (ranije 9,175 mil. i marža 8,1 %). Pad je u potpunosti uzrokovan nižom bruto maržom zbog skupljih valuta, troškova transporta, kampanja sniženja cijena i ulaganja u korisničku ponudu.
- Neto dobit: SEK 4 541 miliona (prethodno 6 295), odnosno SEK 2,85 po dionici (SEK 3,91).
- Novčani tok iz poslovanja: SEK 12 729 miliona (prije 16 567).
Grupacija H&M očekuje da će prodaja u mjesecu junu 2025. godine porasti za 3 posto u lokalnim valutama u poređenju s istim mjesecom prethodne godine. Na ovaj rast prodaje od 3 posto negativno utječe kalendarski efekat od otprilike jedan procentni poen. Ekološka organizacija Stand.earth rangirala je H&M kao najbolju kompaniju u modnoj industriji po kriteriju eliminacije fosilnih goriva među vodećim brendovima.
Skupština dioničara (7. maj 2025.) odobrila je otkup vlastitih B-ovičica do 1 100 000 dionica u vrijednosti do SEK 175 miliona, radi prilagođavanja kapitalne strukture i ispunjenja programa poticajnih planova za menadžment.
Pored toga, H&M otvara svoje prve prodavnice i online prodaju u Brazilu, zemlji s više od 200 miliona stanovnika, početkom druge polovine 2025. godine.
Daniel Ervér generalni direktor, naglašava da je fokus na ponudi proizvoda, kupovnom iskustvu i jačanju brenda dao rezultat – naročito u online prodaji, ženskoj liniji H&M i programu H&M Move. Nastavljaju s dobrim upravljanjem troškovima i očekuju profitabilan rast. Također, napomenuo je da će rastući troškovi nabavke biti pod kontrolom u drugoj polovini godine.