Kompanija je također pripisala povećanje dobiti rastu prihoda od 9,6% na godišnjoj razini na 704,2 milijarde juana (99,18 milijardi USD). Neto dobit porasla je za 114,5% na godišnjoj razini na 87 milijardi juana.
Kvalitetnije poslovanje i prodaja nekih poduzeća također je pridonijela profitabilnosti, navodi Huawei a prenosi SeeBiz.
Huawei se vratio na tržište pametnih telefona 2023. tihim izdavanjem svog Mate 60 Pro u Kini krajem augusta. Recenzije su pokazale da uređaj nudi brzine preuzimanja povezane sa 5G — zahvaljujući naprednom poluvodičkom čipu. To je uprkos američkim ograničenjima od 2019. na mogućnost Huaweija da pristupi vrhunskoj tehnologiji američkih dobavljača.
Mate 60 Pro pomogao je povećati Huaweijevu prodaju u Kini. U četvrtom tromjesečju, isporuke pametnih telefona Huawei u zemlji porasle su za 47% u odnosu na prethodnu godinu, stavljajući kompaniju na četvrto mjesto po tržišnom udjelu, ispred Xiaomija, prema Canalysu. Apple je zadržao prvo mjesto s rastom isporuka od 6% na godišnjem nivouz, pokazuju podaci.
Huaweijev prihod porastao je za 0,9% na 642,3 milijarde juana u 2022., jer je kompanija stabilizovala svoje poslovanje u teškoj godini nakon pada prodaje od više od 28% u 2021. Neto dobit u 2022. pala je za 69%, što je najveći pad u historiji. Kompanija je u to vrijeme navela rastuće cijene robe, kontrolu pandemije u Kini i sve veću potrošnju na istraživanje i razvoj.
Huawei je također saopštio da je njegov posao s inteligentnim automobilskim rješenjima zabilježio rast prihoda od 128,1% u odnosu na prošlu godinu na 4,7 milijardi juana.
Kompanija prodaje softver i drugu tehnologiju automobilskim kompanijama. Također je sklopio partnerstvo s proizvođačem automobila za marku električnih automobila Aito.