20+ godina
sa vama
Primjer dugovječnosti

JUB: Kako je radionica iz 1875. stvorila brend koji dominira tržištem

Autor: Biznis.ba
Foto: JUB
JUB, kompanija koja već više od jednog i po stoljeća proizvodi boje i lakove, predstavlja rijedak primjer dugovječnosti u industriji koja se svakodnevno mijenja.

Povodom 150. godišnjice postojanja, razgovarali smo s direktorom kompanije, Čimpo Elvirom, o tajnama uspjeha, izazovima kroz historiju, inovacijama i planovima za budućnost.

Elvir nas je odmah podsjetio da tajna dugovječnosti JUB-a leži u balansu između tradicije i inovacija.

- Od 1875. godine, kada je Franc Jelovšek započeo proizvodnju uljanih boja i lakova, fokus nam je ostao na kvaliteti, povjerenju i inovacijama. Povjerenje koje smo gradili generacijama, zajedno s pionirskim duhom i spremnošću na prilagodbu, omogućilo nam je da kroz više od 150 godina uspješno odgovaramo na promjene i izazove tržišta – kaže direktor.

Kroz historiju, JUB je morao balansirati između očuvanja temeljnih vrijednosti i uvođenja noviteta kako bi ostao konkurentan.

Elvir pojašnjava:

- Najvažnije nam je bilo sačuvati posvećenost vrhunskoj kvaliteti i prepoznatljivost brenda. S druge strane, stalno smo ulagali u nove tehnologije, razvijali inovativne proizvode i uvodili ekološki prihvatljiva rješenja kako bismo ostali konkurentni.  Danas su održivost i digitalizacija ključni elementi našeg poslovanja, dok brend zadržava toplinu i povjerenje koje nas prate od samih početaka – naglašava.

Pod sloganom „150 godina obojenih priča“, Elvir ističe nekoliko prelomnih trenutaka koji su oblikovali uspjeh JUB kompanije.

Početak 1875. godine kada je Franc Jelovšek otvorio malu radionicu s vizijom proizvodnje boja vrhunske kvalitete, što je tada bio revolucionaran potez.

Razvoj JUPOL-a, prve disperzijske boje za unutrašnje zidove u regiji, koja je postala sinonim kvaliteta i danas je među njihovim najprodavanijim proizvodima.

Zatim širenja na strana tržišta, čime su od malog lokalnog brenda postali međunarodno priznati proizvođač.

Širenje na međunarodna tržišta i osnivanje JUB Akademije, kroz koju edukacija stručnjaka i korisnika podiže standarde kvaliteta i jača partnerstva.

Proslava jubileja uključuje i brojne humanitarne i ekološke akcije.

- Proslava jubileja bila je prilika da se zahvalimo zajednici i vratimo društvu dio onoga što smo kroz godine dobili. Naše humanitarne i ekološke aktivnosti odražavaju našu temeljnu vrijednost – brigu, ne samo za korisnike, već i za širu zajednicu i okoliš – isitče direktor kompanije.

Kao pioniri u proizvodnji ekološki prihvatljivih boja i fasadnih sistema, kompanija vodi računa da održivost bude sastavni dio poslovanja.

- Društvena odgovornost za nas nije segment poslovanja, već način razmišljanja koji nas vodi u svakodnevnom radu – dodaje.

JUB danas posluje na više od 30 tržišta širom Evrope. Elvir objašnjava kako kompanija održava standard:

- Strategija se temelji na kvalitetu proizvoda, edukaciji i lokalnoj prisutnosti. Putem JUB Akademije kontinuirano educiramo stručnjake i partnere, osiguravajući pravilnu primjenu naših proizvoda, a proizvodni procesi su standardizirani i podložni strogim kontrolama kvaliteta. Na ovaj način, kupci u bilo kojoj zemlji dobivaju isti prepoznatljivi kvalitet i vrijednost – kaže Elvir Čimpo.

Kada je riječ o Bosni i Hercegovini, kompanija vidi veliki potencijal.

- Planiramo jačanje lokalne distributivne mreže i prisutnosti kako bismo bili bliže korisnicima i pružili još bolju podršku. Planiramo uvođenje specifičnih proizvoda prilagođenih lokalnim potrebama, uz naglasak na održivim i inovativnim rješenjima, koja su prepoznatljiva za JUB. Misija je ponuditi isti nivo kvaliteta i stručne podrške kao i na svim ostalim tržištima – objašnjava.

Kao kompanija s impresivnom tradicijom, JUB kontinuirano donosi novitete na tržište.

- Naša tradicija nas obavezuje da stalno inoviramo.  Ponosni smo na to što kontinuirano uvodimo nove proizvode koji odgovaraju na izazove modernog graditeljstva i interijera.  U posljednje vrijeme posebno bih istakao nove linije ekološki prihvatljivih boja i fasadnih sistema, koji ne samo da ispunjavaju najviše standarde kvaliteta, već i doprinose zaštiti okoliša.  Inovacije za nas nisu cilj same po sebi, već način da korisnicima pružimo bolja, sigurnija i održivija rješenja – govori direktor u razgovoru za naš portal.

Dotakli smo se i budućnosti, pa je direktor kompanije sumirao strateške pravce u kojima će se JUB razvijati:

- U narednim godinama planiramo se još snažnije fokusirati na tri ključna segmenta: održivost, digitalizaciju i internacionalizaciju. Na polju održivosti nastavit ćemo razvijati proizvode koji su ekološki prihvatljivi i energetski efikasni, jer vjerujemo da poslovni uspjeh ne može biti odvojen od brige za okoliš. Digitalizacija će omogućiti modernizaciju naših procesa, bolje korisničko iskustvo i snažniju komunikaciju s partnerima i kupcima. Internacionalizacija ostaje važna – želimo dodatno učvrstiti poziciju na postojećim tržištima, ali i otvoriti vrata novim. Naš cilj je da JUB i u narednih 150 godina ostane sinonim za kvalitetu, inovaciju i povjerenje – zaključuje Elvir Čimpo.

© Copyright 2005. - 2025. Radio M Media Group.
Sva prava zadržana.
Dizajn i programiranje: Lampa.ba