Hoće li Avonov stečajni postupak utjecati na poslovanje u Bosni i Hercegovini?
Avon Products, Inc. („API“), neoperativna holding kompanija Avona, sa sjedištem u SAD, trenutno u vlasništvu LG Household & Health Care Ltd., objavila je da je pokrenula dobrovoljni stečajni postupak pred američkim stečajnim sudom za distrikt Delaware sa ciljem rješavanja svojih dugova i obaveza. API nije prodavao proizvode u SAD otkako je prodao svoje poslovanje u Sjevernoj Americi 2016. godine, ali je ostala jedna od holding kompanija koje nisu u SAD.
Avonove kompanije koje posluju na tržištu Bosne i Hercegovine i drugim međunarodnim tržištima, izvan teritorije Sjedinjenih Američkih Država, a čiji je vlasnik brazilska kompanija Natura &Co (B3 – NTCO3), nastavljaju nesmetano sa radom i nisu dio stečajnog postupka.
Svaki proizvod koji nosi Avonovo ime prošao je rigorozne i temeljne sigurnosne provjere te se može koristiti s potpunim povjerenjem. Naši proizvodi sadrže samo talk kozmetičkog kvaliteta, koji ima najviši stepen čistoće i kvaliteta, a testirani su da ne sadrže azbest.
Imamo iste standarde kvaliteta i bezbjednosti širom svijeta i u potpunosti ispunjavamo sve propise.
Tužbe u SAD vezane za talk u Avonovim proizvodima odnose se na proizvode koji su prodavani na tom tržištu prije 2016. godine, uglavnom puder za tijelo prodavan prije više od 40 godina. Ti proizvodi imali su drugačiju formulaciju.
Natura & Co je kupila Avon 2020. godine, sklopivši sporazum o kupovini udjela u akcijama Avona izvan SAD za 125 miliona dolara u obliku aukcijske kreditne ponude, pod nadzorom suda. Vjerujući u Avon brend, Natura &Co je u zatim uložila oko 43 miliona dolara za finansiranje dugovanja koji će, pod uslovom sudskog odobrenja, obezbijediti dovoljnu likvidnost za finansiranje obaveza API-ja tokom procesa prodaje.
„Ova akcija i predložena prodaja Avonovih operacija van SAD-a će maksimizirati vrijednost naše imovine i omogućiti nam da svoje obaveze riješimo na najbolji mogući način”, izjavio je John Dubel, predsjedavajući API-ja.
Kristof Neirynck, izvršni direktor Avona, istakao je: „ Ostajemo fokusirani na unapređenje naše poslovne strategije na međunarodnom nivou, uključujući modernizaciju našeg modela direktne prodaje i ponovno pokretanje brenda kako bismo ubrzali rast. Otkako sam postao izvršni direktor ove godine, sve više me motivišu naše snage i mogućnosti, uz podršku naših cijenjenih članova Kluba širom svijeta.”
Svi proizvodi koji nose Avonovo ime prošli su rigorozne i temeljne bezbjednosne provjere i mogu se koristiti s potpunim povjerenjem. Naši kupci mogu očekivati iste proizvode koje poznaju i vole, uz stalnu posvećenost kvalitetu, sigurnosti i inovacijama koje nas drže na vrhu svijeta ljepote među brendovima.
Naša misija – da stvorimo bolji svijet za žene, koji je bolji svijet za sve – nikada nije bila važnija, poručuju iz Avona.