Firma, koja također posjeduje niz švicarskih proizvođača satova uključujući IWC, Jaeger-LeCoultre i Piaget, rekla je da je prodaja pala za 1% pri stalnim kursevima na 4,81 milijardu eura (5,19 milijardi dolara), nešto više od konsenzusa analitičara za 4,78 milijardi eura. navodi HSBC.
Veliko povećanje prodaje u Americi, Japanu i na Bliskom istoku pomoglo je ublažiti pad u azijsko-pacifičkoj regiji, gdje je prodaja Richemonta pala za 18%.
Richemont se, kao i druge luksuzne firme, bori sa slabijom potražnjom u Kini uzrokovanom gospodarskim usporavanjem druge najveće svjetske ekonomije, prenosi SEEbiz.
Luksuzni rivali Richemonta nedavno su izvijestili o mješovitoj sudbini, pri čemu je LVMH propustio prognoze prodaje za treće tromjesečje, rekavši da je povjerenje potrošača u Kini palo na najniže razine iz razdoblja pandemije.
Postojala je i razlika između Richemontovog poslovanja s nakitom, koje je ostalo otpornije tokom krize, i satova, koji su se i dalje borili tokom tromjesečja.
Firma, koja proizvodi ogrlice, naušnice i narukvice pod robnim markama Cartier, Van Cleef & Arpels i Buccellati, izvijestila je o povećanju prodaje za 4% u svom poslovanju s nakitom, što je bolje od pada prodaje satova od 19%.