Prema poslovnom dnevniku, pismo koje su navodno napisali "zaposlenici Adidasa u Kini" poimence optužuje nekoliko kineskih zaposlenika, uključujući izvršnog direktora u odjelu marketinškog proračuna firme.
U dokumentu koji je ovaj mjesec kružio Kinom na društvenoj mreži Xiaohongshu, ekvivalentu Instagrama, ovaj proračun iznosi 250 miliona eura godišnje.
Pismo u nedjelju više nije vidljivo na platformi, ali se navodna kopija, čiju autentičnost AFP nije uspio provjeriti, koristi na nekoliko računa.
Dokument koji citira FT optužuje osoblje Adidasa za primanje mita od pružatelja usluga koje je ovlastila njemačka grupa.
Voditelj Adidasa u Kini optužen je da je primio "milione u gotovini od dobavljača, kao i imovinu uključujući nekretnine", prenosi SEEbiz.
Prema Financial Timesu, Adidas je 7. juna primio pismo u kojem se svjetska marka s tri pruge upozorava na "moguće prekršaje" u Kini.
Grupa nije bila odmah dostupna za komentar.
Adidas, koji je u Kini debitirao 1997., nekad je imao više od 10.000 trgovina, navode lokalni mediji.
No posljednjih godina grupa se suočila s porastom lokalnih robnih marki, uključujući Antu i Li Ning.