Francuski kozmetički div, koji posjeduje brendove Maybelline i Lancome, izvijestio je o prodaji od 11,24 milijarde eura u prva tri mjeseca do kraja marta. Rast prodaje premašio je predviđanja analitičara od 6,1 posto.
L’Oreal je rekao da je prodaja u Sjevernoj Americi i Evropi porasla za više od 12 posto, jer su ponuda za masovno tržište i dermatološki proizvodi kompenzirali slabost u njihovom luksuznom segmentu.
L’Oreal je saopćio da je njegov odjel za proizvode široke potrošnje, koji uključuje L’Oreal Paris asortiman maskara i Elseve sjajila za kosu te čini više od trećine njegovih prihoda, porastao za 11,1 posto. Manja, ali brzorastuća dermatološka jedinica za ljepotu, koja prodaje proizvode za njegu kože La Roche-Posay i CeraVe, porasla je 21,9 posto.
Prodaja u luksuznom odjelu u kojem su mirisi kao što su YSL-ovi Libre i Aesop, proizvodi kupljeni prošle godine, porasla je za 1,8 posto.
No, prodaja u Sjevernoj Aziji nije bila dobra zbog pada u prodaji proizvoda za putovanje i sporog rasta tržišta u kontinentalnoj Kini, prenosi Reuters.
“L’Oreal ima najveći udio u kineskom tržištu luksuzne ljepote, oko 34 posto. Nesretni smo zbog činjenice da se ovo tržište ne oporavlja onako kako smo očekivali”, rekao je glavni izvršni direktor Nicolas Hieronimus i dodao da uprkos problemima firma još uvijek dobro posluje na tom tržištu.
“Firma je porasla za 6,2 posto u Kini, u poređenju s manje od jedan posto na širem tržištu”, kazao je.
Dionice L’Oreala, šeste najvrijednije uvrštene firme u Evropi, s tržišnom kapitalizacijom od oko 220 milijardi eura, pale su za šest posto u ovoj godini, u poređenju s padom američkog konkurenta Estée Laudera od pet posto.