Kupci McDonald'sa (MCD) ponovno stežu remen u drugom tromjesečju dok se bore s plaćanjem svog Big Maca.
U ponedjeljak ujutro, firma je izvijestila o zaradi u drugom tromjesečju koja je bila manja od procjena Wall Streeta u pogledu prihoda, zarade i prodaje u istoj trgovini, dokazujući da čak ni najdominantniji igrač brze hrane u Americi nije imun na izazovne makro uvjete.
Za tromjesečje, koje je završilo 30. juna, McDonald's je prijavio prihod od 6,49 milijardi dolara, što je 2,01% više u odnosu na prethodnu godinu, u usporedbi s procjenama od 6,63 milijarde dolara.
Prilagođena zarada od 2,97 USD također je manja od očekivanih 3,07 USD, prema konsenzusnim podacima Bloomberga.
Globalna prodaja u istim trgovinama, koja uključuje trgovine u vlasništvu firme i primatelje franšize, smanjila se za 1%, u usporedbi s procjenama skoka od 0,84%, prenosi SEEbiz. To je prvi tromjesečni pad te metrike od četvrtog tromjesečja 2020., tokom obustave rada zbog COVID-a.
"Potrošači više diskriminiraju svoju potrošnju", rekao je izvršni direktor Chris Kempczinski u objavi o zaradi. Tim se usredotočuje na "izvanredno izvršenje" pružanja "pouzdane, svakodnevne vrijednosti" i "ubrzavanja strateških pokretača rasta kao što su piletina i lojalnost", rekao je.
U drugom tromjesečju restorani brze hrane uveli su mnoštvo vremenski ograničenih paketa u nastojanju da pruže vrijednost nakon godina poskupljenja. McDonald's je nedavno najavio planove za produljenje ugovora o obroku od 5 dolara do augusta. Ugovor je stupio na snagu krajem tromjesečja, 25. juna.