"Dok poboljšavamo Netflix, tražićemo povremeno od svojih korisnika da plaćaju malo više kako bi se ovaj napredak opravdao, što će zauzvrat donijeti nove investicije i unaprijeđenje naših usluga", rekli su iz kompanije.
Netflix je pokrenuo verziju sa reklamama u novembru 2022. godine, a usput je i krenuo u borbu protiv dijeljenja lozinki.
Ranije ovog mjeseca, saopštili su da imaju 23 miliona aktivnih korisnika u segmentu sa reklamama, što je prema prognozama stručnjaka između 12 i 15 miliona pretplatnika.
Inače, Netflix ima više od 260 miliona pretplatnika širom svijeta, a cijena za segment sa reklamama u SAD košta 6,99 dolara i nije povećavana od kada je uvedena.
U pismu investitorima, Netflix nije naveo koliko planira da poveća cijene niti na koje regione se to odnosi. U svakom slučaju, u svakom treuntku poskupljenje je moguće uvesti i za ovaj region, jednom kada krene.