Organski obim prodaje smanjio se za 4,7 posto, odražavajući značajno slabije rezultate u Vijetnamu i Nigeriji. Cijene su bile više za 10,2 posto nego u 2022. godini, prenosi HINA.
"Na obim prodaje utjecale su snažne cijene koje su trebale nadoknaditi vrlo snažan rast troškova inputa i energije i nestabilnost na određenim ključnim tržištima", objasnio je izvršni direktor Dolf van den Brink.
Kompanija je prošlu godinu zaključila s neto dobiti od 2,3 milijarde eura, manjom za 14.1 posto nego u 2022., ističući troškove otpisa imovine. Operativna dobit smanjila se za 24,6 posto, na 3,2 milijarde eura. Amortizacija, deprecijacija i umanjenje vrijednosti dosegli su lani 3,09 milijardi eura, u odnosu na 1,89 milijardi eura u 2022. godini.
U 2024. godini kompanija očekuje od jedan do devet posto veću organsku operativnu dobit, objasnivši široki raspon prognoze geopolitičkom i ekonomskom nestabilnošću.
"I dalje smo oprezni zbog globalnih privrednih i geopolitičkih izgleda", rekao je izvršni direktor Dolf van den Brink, dodajući da Heineken namjerava povećati prihod balansom obima prodaje i cijena.