Dionice su potonule oko 4% u ranom trgovanju prije nego što je povratila neke gubitke.
Southwest očekuje da će prihod po dostupnoj milji sjedišta, iznos koji vazdušna firma zaradi za svako sjedalo koje preleti jednu milju, pasti između 4% i 4,5% u drugom tromjesečju u odnosu na prošlu godinu, nakon prethodne procjene pada od 1,5% do 3,5%.
Također je rekao da će njeni jedinični troškovi, isključujući gorivo, biti veći za čak 7,5% u odnosu na prošlogodišnje razdoblje, nakon što se ranije očekivalo da nema promjena.
Kažu da će se njegov kapacitet povećati za čak 9% umjesto ravnomjernog rasta koji je ranije očekivao u broju letova.
Southwest i dalje očekuje rekordne kvartalne operativne prihode u drugom kvartalu, prenosi SEEbiz.
Zračni prijevoznici bilježe rekordan broj putnika, ali veći troškovi i rast kapaciteta utjecali su na cijene karata i dobit.
"Smanjenje RASM-ovih očekivanja firme prihoda po raspoloživoj sjedalo-milji prvenstveno je potaknuto složenošću prilagodbe upravljanja prihodima trenutnim obrascima rezervacija u ovom dinamičnom okruženju", navodi Southwest u podnesku.
Drugi prijevoznici poput Delte i Uniteda, u međuvremenu, uživaju u povratku putnika međunarodnim putovanjima i mnogo su uložili u spremnost putnika da plate više za prostranija sjedišta.
Southwest je pod pritiskom aktivističkih ulagača od strane hedge fonda Elliott Management, koji je pozvao na smjenu izvršnog direktora Boba Jordana i predsjednika Garyja Kellyja, rekavši dafirma ne radi dobro i da joj je potrebna promjena na vrhu.