Pored tašni, modni brend je poznat i po drugim skupim proizvodima, kao što su nakit i odjeća.
Wall Street Journal je prenio istraživanje po kojem italijanski luksuzni modni brend plaća jednom dobavljaču samo 57 dolara po tašni. Kasnije ih prodaje kupcima po mnogostruko višim cijenama.
U fabrikama brenda Giorgio Armani bila je slična situacija, jer je kompanija platila 99 dolara za proizvodnju tašni koje su kasnije koštale 1.900 dolara u njihovim prodavnicama. Prema novom izvještaju, proizvodne cijene ne uključuju troškove materijala, dok kompanije „posebno pokrivaju troškove dizajna, distribucije i marketinga proizvoda“.
Vlasti su pokrenule istragu nakon navoda da su obje kompanije eksploatisale strane radnike za proizvodnju luksuzne robe po niskim cijenama. LVHM je takođe završio u sudskom postupku prošlog mjeseca zbog poslovanja sa kompanijama u kineskom vlasništvu, čiji su radnici spavali u fabrikama kako bi mogli da imaju „radnu snagu na raspolaganju 24 sata dnevno“.
Italijanske vlasti tvrde da Dior nekoliko godina nije preduzimao mere za proveru uslova rada u fabrikama kompanija sa kojima je sarađivao, kao ni periodične revizije svojih dobavljača.