Lego je zabilježio rast prihoda uprkos tome što je prodaja igračaka na globalnom nivou prošle godine pala za sedam odsto, prenose Nezavisne novine.
Kako se navodi, operativni profit kompanije u 2023. je pao za pet odsto međugodišnje, na 17,1 milijardu danskih kruna zbog strateških investicija kompanije i efekta deviznih kurseva.
Neto profit u 2023. dostigao je 13,1 milijardu danskih kruna ili oko 1,76 milijardi eura, što je skoro pet odsto manje u odnosu na 2022. godinu.
Lego je primjetio pad prodaje na ključnom kineskom tržištu, izjavio je izvršni direktor kompanije Nils Kristiansen.
Kompanija je prošle godine otvorila 147 novih prodavnica, od toga 91 u Kini.
Lego također pojačava svoje prisustvo u digitalnom svijetu, pošto je kompanija u saradnji sa firmom Epic games pokrenula video igru Lego Fortnite.
"U suštini se borimo za pažnju djece i njihovo vrijeme, kao i za to da i dalje budemo relevantni za njih", rekao je Kristiansen.