“U 19. stoljeću Jules Verne predstavio je sliku svijeta kakav će biti u 21. stoljeću te je bio iznimno tačan u svom predviđanju i zato smo upravo po njemu nazvali našu firmu Verne. Baš kao što je on pisao priče o nevjerovatnim avanturama i novim izumima, tako i mi želimo stvarati uzbudljive, nove izume koje će ljudi koristiti u budućnosti”, rekao je Ignazio Morello, kreativni direktor u Verneu.
Ignazio Morello, kreativni direktor koji stoji iza brenda Verne, poznat je po stvaranju kulturno relevantnih i utjecajnih priča, navodi se u priopćenju.
S više od 20 godina iskustva, među ostalim i u multinacionalnoj agenciji Saatchi & Saatchi, Morello je oblikovao identitete brojnih globalnih brendova, uključujući Mercedes-Benz, Toyotu, Renault, Dolce & Gabbanu, Bvlgari, Fendi, P&G i mnoge druge.
“Verne razumije i primjenjuje psihološku privlačnost istraživanja temeljenog na priči, spajajući pritom uzbuđenje kreativnog predviđanja s ugodom poznatih avantura. Ovaj spoj ideja čini brend istovremeno inovativnim i duboko povezanim s tradicijom ljudske želje za otkrivanjem i napretkom”, dodao je još Morello.
Dodajmo i da je Bugatti Rimac prošle sedmice predstavio novi hiperautomobil, prenose Financije hr.
Bugattijev Tourbillon pruža izvanredne performanse, od nula do 100 kilometara na sat za dvije sekunde, do 200 za manje od pet, dok brzinu od nula do 300 kilometara na sat postiže za manje od deset sekundi. Najveća mu je brzina 445 kilometara na sat.