Sparkasse banka u partnerstvu sa projektom USAID Turizam i Advantage Austria pokrenula je program promocije bh. turističkih potencijala i podrške ovom sektoru.
Osim kreditnog modela Sparkasse Banke prilagođenog potrebama ove industrije, u okviru programa će se organizirati roadshow i susreti domaćih i austrijskih turističkih agencija s ciljem prezentacije atraktivnih turističkih destinacija, uspostavljanja saradnje i konačno, stimulacije priliva turista u Bosnu i Hercegovinu.
-Sparkasse Banka je strateški opredijeljena da daje ciljanu potporu onim sektorima i industrijama koji imaju potencijal da generišu održiv razvoj i samostalnost ekonomije BiH. To je u prvoj liniji sektor srednjih i malih preduzeća, a ako govorimo o industrijama, naši programi podrške su usmjereni na poljoprivredu i turizam. Radimo to kroz naš osnovni bankarski posao prateći kompanije iz ovih industrija sa posebno dizajniranim kreditnim linijama i modelima, a sa ovim programom želimo ići i korak dalje – aktivno promovirati specifične turističke bh. destinacije te konkretno i ciljano doprinijeti umrežavanju i uspostavljanju saradnje između turističkih ponuđača dvije zemlje. Želja nam je da ovaj program razvijamo i širimo dalje, i da generalno potičemo izgradnju jakih partnerstava relevantnih institucija na pozitivnim rješenjima za ekonomiju BiH - izjavio je Igor Jokić, član Uprave Sparkasse banke koji je izrazio zadovoljstvo nastavkom saradnje i zahvalnost partnerima Advantage Austria i projektu USAID turizam.
Dio programa potpore turističkim preduzećima je poseban model finansiranja Sparkasse Banke sa otplatnim modelima koji prate sezonalnu dinamiku njihovog poslovanja, a dostupni su im revolving krediti, dugoročni krediti za obrtna sredstva te dugoročni investicijski kredit. Dodatni benefit koje kompanije mogu ostvariti je tehnička asistencija partnera USAID Turizam, a koja se ogleda u konsultantskim uslugama s ciljem unapređenja poslovanja te usklađivanja sa evropskim turističkim standardima.
Osim same kreditne ponude, u partnerstvu banke, projekta USAID Turizam i Advantage Austria - ispostave Austrijske privredne komore u BiH, u septembru 2023. godine će se organizirati susreti austrijskih i domaćih turističkih agencija i ponuđača pod nazivom „Meet BiH“, a sve sa ciljem poticanja konkretnih poslovnih veza koje mogu rezultirati povećanjem priliva turista u BiH.
Susretima će prethoditi organizacija petodnevnog roadshowa za predstavnike austrijskih turističkih agencija, a kako bi upoznali atraktivne domaće lokacije širom BiH koje mogu prezentirati i nuditi njihovim klijentima.
-Izuzetno nam je zadovoljstvo što smo ostvarili ovo partnerstvo sa Sparkasse Bankom i ispostavom Austrijske privredne komore u Bosne i Hercegovini Advantage Austria, kojim ćemo osnažiti brend destinacije Bosne i Hercegovini u Austriji, jednom od prioritetnih turističkih tržišta naše zemlje. Nizom zajedničkih aktivnosti radit ćemo na povećanju broja dolazaka i potrošnje, te produženju boravka austrijskih posjetilaca u Bosni i Hercegovini. Rast potražnje za turističkim uslugama i proizvodima u Bosni i Hercegovini će pak dovesti do potrebe za dodatnim investicijama u sektoru turizma, a koji Sparkasse Banka može pratiti posebnim kreditnim modelom prilagođenim njegovim potrebama. Ovo sveobuhvatno partnerstvo može biti model za dugoročan i održiv razvoj turizma u Bosni i Hercegovini, što i jeste osnovni cilj projekta USAID Turizam - rekao je Feđa Begović, direktor projekta USAID Turizam.