Starbucks hoće da pojednostavi svoj meni da bi vratio kupce i povećao prodaju
Brojke otkrivaju da su kupci Starbucksa smanjili potrošnju jer su rastući troškovi života smanjili budžete, posebno u Kini. Međutim, Brian je takođe priznao da postoje problemi u prodavnicama kao što je nedostatak zaposlenih i manje kupaca.
Kompanija je saopštila da je globalna prodaja pala za 7% između jula i septembra. Pad je bio dramatičniji u Kini, gdje je prodaja pala za 14% u istom periodu, jer tamošnja ekonomija posustaje, piše BBC.
Meni i cijene
Da bi poboljšao usporavanje prodaje, Nikol se obavezao da će se "vratiti u Starbucks".
- Pojednostavit ćemo naš previše složen meni, popravićemo našu arhitekturu cijena i obezbijedit ćemo da se svaki kupac osjeća da je Starbucks vrijedan svake posjete. Moramo da poboljšamo mobilnu porudžbinu i plaćanje kako to ne bi pokvarilo iskustvo sa kafeterijom - rekao je on.
Randep Somel, menadžer fondova u kompaniji za finansijske usluge L&G, rekao je da bi jeftiniji i manje komplikovan meni mogao da pomogne da se ubrza usluga.
- U nekim trenucima, redovi su jednostavno preveliki, tako da ako pojednostavite meni, to bi moglo da pomogne u protoku kupaca - rekao je on za Today Program BBC Radio 4.