Lufthansa je od evropskog Airbusa i američkog Boeinga naručila 250 novih aviona kako bi modernizirala flotu, s rokovima isporuke do 2029. godine. Međutim, nijedan avion ne stiže na vrijeme, naglasio je Spohr.
Kompanija je u međuvremenu prizemljila oko 100 od 750 aviona radi održavanja odnosno povlačenja iz upotrebe.
Krajem aprila 2024. Lufthansa je objavila da u drugom tromjesečju planira povećati kapacitete na oko 92 posto pretpandemijske nivoe, skromnije no što su prvotno planirali, prenosi Hina, istaknuvši među razlozima i odgođene isporuke aviona.
Airbus je početkom sedmice snizio prognozu isporuka u ovoj godini, s 800 na oko 770 aviona, a to se nadovezalo na probleme s isporukom dijelova, prenose Financije hr.
Boeing je pak pod pojačanim regulatornim nadzorom u SAD-u zbog niza incidenata nakon prizemljenja 737 MAX-ova u martu 2019. zbog dvije teške nesreće s 346 žrtava. Avioni su potom vraćeni u promet, ali u martu 2022. srušio se Boeing 737 China Eastern Airlinesa u nesreći u kojoj je stradalo 132 ljudi.
Izvršni direktor evropskog Airbusa Guillaume Faury izjavio je sredinom martta da ne likuju zbog tehničkih problema američkog konkurenta Boeinga jer oni štete imidžu cijelog sektora.
“Ne veseli me što moj konkurent ima problema. Oni nisu dobri za industriju u cjelini. U našoj industriji kvaliteta i sigurnost glavni su prioritet”, rekao je Faury.