Slabljenje prodaje uočeno u prvih šest mjeseci 2024. odražava "prilagodbu unutar luksuznog tržišta, posebno u regiji Azije, s iznimkom Japana i pristupačnijeg segmenta ponude", rekao je Armani u izjavi.
Armani je rekao da je grupa samo skromno povećala maloprodajne cijene, uprkos višoj inflaciji koja je povećala troškove, jer je ostala usredotočena na srednjoročne ciljeve i neće koristiti cijene za napuhavanje prodaje i marži u međuvremenu.
"Dobro smo pripremljeni za upravljanje usporavanjem tržišta bez potrebe za maksimiziranjem godišnje dobiti pod svaku cijenu", rekao je Giorgio Armani, koji je početkom ovog mjeseca napunio 90 godina, u izjavi, prenosi SEEbiz.
"I dalje sam čvrst u svom uvjerenju da je fokus na kontinuitet i pragmatičan, dosljedan pristup ... jedini način da se nosimo s izazovima i nesigurnostima koje karakteriziraju današnje okruženje", Armani, koji je predsjednik i izvršni direktor grupe koju je osnovao , dodao je.
Operativna dobit milanske grupe, koja više od polovice prihoda ostvaruje u Evropi, iznosila je ukupno 215 miliona eura.
Grupa u porodičnom vlasništvu prošle je godine ostvarila neto prihode od 2,45 milijardi eura (2,65 milijardi dolara).