U periodu od oktobra do decembra Xiaomijev prihod porastao je za 11 posto, na 73,24 milijarde juana (9,37 milijardi eura).
Prilagođena neto dobit više je nego utrostručena, poskočivši na 4,9 milijardi juana.
Xiaomi je u zadnja tri prošlogodišnja mjeseca isporučio 40,7 miliona mobitela, za 23 posto više nego u istom periodu 2022. i zauzeo treće mjesto u svijetu s tržišnim udjelom od 13 posto, prema podacima istraživača Canalysa.
„Kao što se i očekivalo, ukupne isporuke pametnih telefona bile su u drugoj polovici 2023. bolje nego u prvoj", rekao je predsjednik Xiaomija Lu Weibing. "Trend na globalnom tržištu potrošačke elektronike i dalje pokazuje postupni oporavak."
U Kini, najvećem tržištu, kompanija je isporučila 9,5 miliona uređaja, za 12 posto više nego na kraju 2022., i svrstala se na peto mjesto, s tržišnim udjelom od 13 posto.
Sve zasićenije tržište potaknulo je ipak Xiaomi da proširi poslovanje i na druge sektore. U Kini poznati su i po kućanskim aparatima, a ušli su i na tržište električnih vozila, u skladu s planom predstavljenim 2021. godine.
Do kraja mjeseca kompanija planira u Kini krenuti s isporukama, preko 59 trgovina u 29 gradova. Posmatrači tržišta očekuju da će cijene objaviti na prezentaciji vozila, najavljenoj 28. marta.
Xiaomi je u razvoj električnog vozila uložio 10 milijardi juana, rekao je Lei, a u idućih deset godina planira u poslovanje s automobilima uložiti ukupno 10 milijardi dolara.
U prošloj godini troškovi istraživanja i razvoja porasli su im za 19,2 posto, na 19,1 milijardu juana, u prvom redu zbog novih projekata u poslovanju s električnim vozilima.