Zalando ostvario rast i povećao profitabilnost u prvom tromjesečju
Ovi su rezultati potvrda nove strategije Zalanda, predstavljene u martu ove godine, koja podrazumijeva izgradnju vodećeg paneuropskog ekosistema e-trgovine za modu i lifestyle oko svoja dva glavna vektora rasta: poslovanja poslovnih subjekata s krajnjim korisnicima (B2C) i poslovanja s poslovnim subjektima (B2B).
U poređenju s prošlom godinom, GMV je u prvom kvartalu porastao 1,3% na 3,3 milijarde eura. Prihod je iznosio 2,2 milijarde eura u poređenju s 2,3 milijarde eura u istom periodu prethodne godine, prenosi SEEbiz. Usklađeni EBIT porastao je na 28,3 miliona eura u prvom tromjesečju, u skladu s očekivanjima tržišta, i predstavlja maržu od 1,3%, u poređenju s -0,7 miliona eura u istom prošlogodišnjem periodu. Značajno poboljšanje profitabilnosti potaknuto je nižim troškovima isporuke i uspješnim upravljanjem zalihama, što je dovelo do poboljšane bruto marže.
Zalando potvrđuje svoje smjernice za cijelu 2024. i očekuje da će i GMV i prihod ove godine porasti od 0% do 5% u poređenju s 2023. Firma će se i dalje usredotočiti na profitabilan rast, uz progresiju marže, a očekuje se da će usklađeni EBIT biti između 380 miliona eura i 450 miliona eura.