Netflix naplaćuje manje za oglase i prihvaća nove ponude kao što je plasman proizvoda, prema kupcima oglasa, budući da firma za streaming želi nastaviti širiti oglasni posao koji se suočava sa rastućom konkurencijom, piše Wall Street Journal.
Tržište streaming oglasa preokrenulo se ranije ove godine kada je Amazon pretvorio svoju cijelu bazu pretplatnika Prime Videoa na novu verziju s oglasima, dajući korisnicima priliku da se vrate na streaming bez oglasa za dodatnih 2,99 USD mjesečno.
Velika baza pretplatnika podržana oglasima Prime Videoa znači da ima značajnu količinu inventara oglasa koji utječe na pregovore koje Netflix, YouTube, TV mreže i drugi streameri vode s oglašivačima dok se obvezuju na kupnju milijardi dolara u komercijalnom vremenu za nadolazeće TV sezona—proces poznat kao "unaprijed".
Firma za e-trgovinu snižava cijene oglasa za sve, kažu analitičari i kupci oglasa.
"Ranije ove godine, kit nazvan Amazon Prime Video uveden je u ctv jezerce", napisao je medijski analitičar Michael Nathanson u izvještaju ulagačima u srijedu, govoreći o povezanoj televiziji. "Skoro šest mjeseci kasnije, počinjemo otkrivati utjecaj ovog poremećaja."
Netflix traži od nekih brendova da plate otprilike 29 do 35 dolara za dosezanje 1000 gledatelja, prema oglašivačima i kupcima oglasa, što je značajno smanjenje u odnosu na 39 do 45 dolara koliko je naplaćivao nekim oglašivačima prošlog ljeta.
Netflixove smanjene cijene oglasa bliže su onome što Prime Video želi naplatiti, prema kupcima oglasa, koji vrše pritisak na Prime za još niže cijene.
Pregovori su u toku, a cijene bi se mogle promijeniti, rekli su kupci oglasa. Oglašivači plaćaju različite cijene ovisno o vrstama oglasa koje kupuju i o tome koliko vremena za oglašavanje kupuju.
Tokom svojih početnih pregovora, Netflix nudi veće oglasne pakete s premium cijenom koji uključuju oglašivačima da integriraju svoje proizvode i usluge u određene programe, rekli su neki od oglašivača. Ti programi uključuju nadolazeću dramsku seriju o svijetu jahanja bikova s Timom McGrawom, rekao je jedan od njih.
Netflix također nudi veća sponzorstva događaja uživo i osobnih događaja povezanih s nekim od njegovih programa, rekli su.
Brendovi su dugo slinili nad mogućnošću integracije svojih proizvoda i usluga u programe koji se pokreću na Netflixu. Od svog početka, Netflix je napravio malo plaćene integracije proizvoda.
Voditelji oglašavanja kažu da je oglašavanje još učinkovitije kada gledatelji vide proizvod unutar emisije, a zatim ubrzo nakon toga vide reklamu za taj proizvod.
Iako Amazon ne otkriva broj pretplatnika, rekao je da oglasno podržan nivo Prime Videoa ima prosječni doseg od 115 miliona mjesečnih gledatelja u SAD-u. Nasuprot tome, Netflix je rekao oglašivačima na svojoj zvjezdanoj prezentaciji prošlog mjeseca u New Yorku da njegova oglasni nivo dostiže 40 miliona globalno aktivnih mjesečnih korisnika—značajan skok u odnosu na 23 miliona korisnika koje je firma objavila u januaru, prenosi SEEbiz.
"Amazon na mnoge načine gradi aplikaciju ubojicu", rekao je John Terrana, glavni medijski službenik u oglasnoj firmi VaynerMedia. Ima "vrhunski sadržaj, sportove uživo, ogroman opseg", a oglašivači mogu ciljati oglase na svoje kupce i često mogu vidjeti je li gledatelj kupio proizvod na platformi, dodao je.
Iako Amazon ima dosta dosega, kupci oglasa kažu da je Netflixov program atraktivan jer je obično popularniji i često stvara više buke na tržištu. Prema Nielsenu, Netflix je dosljedno druga najgledanija opcija za streaming iza Alphabetovog YouTubea.
Netflixov prijedlog za unaprijed uplaćene oglase dolazi u neprikladnom trenutku.
Nekoliko kompanija za držanje oglasa, koje troše milijarde dolara za oglašavanje na različite medijske playere godišnje u ime svojih klijenata za oglašavanje, trenutno se takmiče za osvajanje Amazonovog unosnog računa za kupnju oglasa. Kao dio tog takmičenja, mnoge bi agencije mogle obećati da će se obvezati kupiti značajnu količinu reklamnog vremena od Amazona u ime svojih klijenata kako bi im bile naklonjene tokom predstavljanja, prema kupcima oglasa.
"U ovakvim recenzijama uvijek postoji očekivanje da će agencije stvoriti pristup 'najpovlaštenije nacije' za svoje buduće medijske klijente", rekao je Greg Paull, suosnivač R3, konsultantske firme koja pomaže u povezivanju oglašivača s agencijama .
Amazon je jedan od najvećih oglašivača na svijetu. Potrošeno je 20,3 milijarde dolara na oglašavanje i druge promotivne troškove prošle godine, prema godišnjem izvještaju firme.