Centralni dio kampanje je film u režiji Oskarom nominiranog reditelja Mikea Millsa (20th Century Women), uz naraciju pokojne dr. Jane Goodall, koji služi kao poetska posveta kreativnosti, mašti i beskrajnim mogućnostima koje otključava Mac. Razvijena od strane TBWA\Media Arts Lab-a, reklama pozicionira Mac kao ultimativni alat za pretvaranje inspiracije u stvarnost, slaveći trenutke kada inovacija počinje iz ničega osim potencijala.
„Svaka priča koju voliš, svaki izum koji te pokreće, svaka ideja za koju si poželio da je tvoja, sve je počelo ni iz čega,“ kaže Goodall. „Samo treptaj na ekranu, postavljajući jednostavno pitanje: ‘Šta vidiš?’“
Film počinje jednostavnom, ali snažnom slikom, prepoznatljivim treptajem Mac kursora na praznom bijelom ekranu, koji simbolizira beskonačnu kreativnu mogućnost. Iz tog trenutka tihe anticipacije, priča se razvija kroz niz intimnih, dokumentarističkih scena koje prikazuju stvarne ljude u činu stvaranja.
Film prikazuje raznoliku grupu umjetnika, kreatora, poduzetnika, muzičara, filmskih stvaralaca i naučnika uronjenih u svoje kreativne procese, isprepletenih sa prizorima izvanrednih rezultata koji su započeli na njihovim Mac računarima. Među njima su Bruce Strickrott, okeanski inženjer koji bilježi misterije dubokog mora; Ruchika Sachdeva, nagrađivana modna dizajnerica i osnivačica Bodice-a; Alice Wong, aktivistkinja za prava osoba s invaliditetom i osnivačica Disability Visibility Project-a; te vizionarski tim iza inovatora u oblasti AI i robotike, 1X Technologies. Zajedno, oni utjelovljuju neograničeni potencijal ljudske kreativnosti, i način na koji Mac nastavlja da je pokreće, prenosi Media Marketing.
„Svaka velika ideja počinje ni iz čega – praznim platnom. I postoji nešto u praznom ekranu Maca što je dalo život tolikim poznatim, svjetski značajnim idejama u bezbrojnim oblastima i disciplinama. Od biznisa do umjetnosti, muzike, filma, aplikacija, nauke i svega između – velike ideje počinju na Macu,“ rekao je Tor Myhren, potpredsjednik Applea za marketinške komunikacije, za ADWEEK.