Na kraju se ispostavilo da je snimao porodični video koji je zatim prikazao porodici.
Ovogodišnja reklama Heartstrings počinje porodičnom scenom u kojoj je jasno da jedan član porodice ima problema sa sluhom. Ne može čuti što mu kći govori ili kako svira gitaru. No sve se mijenja kada mu žena daje AirPods Pro 2. Nakon što ih stavi, jasno čuje svoju kćer kako svira pjesmu Our House.
Reklama ističe novu funkciju slušnog aparata na AirPods Pro 2. Ove slušalice sada dolaze s nekoliko novih funkcija, kao što su test sluha, slušni aparat i zaštita sluha, prenosi Index hr. Test sluha pomaže korisnicima da otkriju moguće probleme sa sluhom, dok slušni aparat omogućava podešavanje zvuka za bolji doživljaj slušanja.
Reklama je već prikupila više od 9 miliona pregleda na YouTubeu. Tim Cook, CEO Applea, podijelio je isječak na X-u uz komentar: "Tako sam ponosan na mnoge timove diljem Applea koji razvijaju moćne tehnologije koje poboljšavaju živote ljudi."
Mnogi korisnici na X-u pohvalili su reklamu, ističući da predstavlja povratak zdravom i učinkovitom oglašavanju, a mnogi su priznali da su čak zaplakali. Elon Musk je pak komentarisao: "Ovo je cool."