Grafička dizajnerka Tea Jagodić: Bolji smo od stranaca, ali imamo loš marketing
Kroz svoje impresivne ilustracije, Tea ne samo da predstavlja svoj talenat već i pokreće dijaloge o različitim društvenim problemima, izazovima svakodnevnice, te suptilno osvjetljava proces suočavanja našeg unutrašnjeg djeteta s emocijama odraslog čovjeka. Njena djela rijetko izazivaju pasivne reakcije. Vrlo često su provokativna, tjeraju na bunt protiv nepravde, klišea, primitivnog mediokriteta.
U intervju za portal Žene.ba, zaronili smo dublje u misaoni svijet ove izuzetne umjetnice, istražujući inspiracije koje pokreću njen kreativni proces, kao i načine na koje njen rad odzvanja kroz društvene teme i lične izazove s kojima se današnjica suočava, te smo ispitali njenu istoriju stvaranja sebe kao umjetnika.
Između ostalog, Tea Jagodić je istakla da bh. umjetnicima nedostaje pravi marketing, kako bi ostvarili puni potencijal.
Upravo je Tea bila u situaciji kada je jedna "umjetnica" u potpunosti iskopirala njen rad i osvojila nagradu na prestižnom svjetskom takmičenju.
"Rakmičim se gdje vidim da moj stil prolazi i takve stvari nisu presudne da ti promjene život ali su jako dobar vjetar u leđa i važna potvrda iz ozbiljnih svjetskih organizacija da radiš nešto ispravno. Odlučila sam nakon 4 godine od toga, da prijavim isti ukradeni rad na taj isti festival. Ušli smo u finale i sada početkom marta čekamo uživo žiriranje u Las Vegasu. U tom smislu nikada nije bilo diskriminacije na takmičenjima, čak imaju razumjevanja, pogotovo u Americi, da će moj paket mnogo možda da kasni i probije njihove stroge rokove jer nekada moramo mi da štampamo radove i da šaljemo na uživo ocjenjivanje", rekla je Tea, te dodala:
"Jedinu 'tihu' diskriminaciju često doživim od stranih klijenata iz Amerike koji misle da je ovdje i dalje rat, da smo siromašni i da smo needukovani i onda se iznenade kada vide da je sve normalno, da tečno pričamo engleski, rješavamo probleme, tehnološki smo pismeni kao i svi. Budući da radim sa izdavačkim kućama i mnogim autorima od tamo, čak se usudim reći i da smo mnogo inteligentniji i bolji u poslu od njih u mnogim aspektima. Prosto imamo baš loš marketing u svijetu".
Kompletan razgovor sa mladom bh. grafičkom dizajnerkom pročitajte na portalu Žene.ba.