Heineken na tržištu BiH pokrenuo kampanju 'Kada voziš nemoj piti - Najbolji vozač'
Nova Heineken kampanja bavi se pitanjem odgovornog konzumiranja uz pomoć globalne F1 superzvijezde, Maxa Verstappena. Kampanja naglašava kada je riječ o odabiru vozača za noćni izlazak, “najbolji vozač” je uvijek onaj koji nije pio - osim ako je to Heineken 0.0.
Kreativna kampanja inspirisana je istraživanjem koje je pokazalo da su vozači često birani na temelju proizvoljnih razloga, a ne zbog najvažnijeg razloga - da nisu pili alkohol.
Max Verstappen je rekao: "Kao F1 vozač, donošenje pravih izbora na i izvan staze je od vitalnog značaja za uspjeh. Prilikom vožnje je ključno imati fokus, pogotovo kada je u pitanju sigurnost. Kao Heineken 0.0 ambasador, ponosan sam što zagovaram odgovorno konzumiranje alkohola ljubiteljima trka širom svijeta. Kampanju je bilo super zabavno snimati i nadam se da će svako pored uživanja u istoj izvući i važnu poruku.”
Od prvog partnerstva s F1 2016., Heineken je predan sprečavanju vožnje pod uticajem alkohola, promovišući “Kada voziš nemoj piti” i nastavljajući s inovacijama kroz svoje marketinške kampanje. Pored toga, HEINEKEN ulaže značajna sredstva, 10 odsto oglašivačkog budžeta brenda Heineken, s ciljem promovisanja odgovorne konzumacije.