Upravo ta dinamika između različitih tipova fanova, i hrane koja ih spaja, leži u srži najnovije Hellmann’s kampanje “Do Dip”. Ovim potezom brend iz portfolija Unilevera nastavlja jačati svoju povezanost s fudbalskom kulturom, potičući kako emocionalnu povezanost s brendom, tako i stabilan rast prodaje.
Ove sezone, brend ističe sve tipove fudbalskih fanova, od strastvenih navijača i samozvanih “kauč trenera” do zbunjenih novih partnera i povremenih ljubitelja grickalica. Ono što ih sve povezuje? Zajednička ljubav prema Hellmann’s Buffalo Chicken Dipu. U 15-sekundnom spotu pojavljuje se nekoliko likova, uključujući i novog dečka koji zbunjeno uzvikuje: “He touched it down” i “Oh, great fumble”, a koji su povezani ne ljubavlju prema fudbalu, već hranom pripremljenom s Hellmann’som.
“Smatrali smo da je to zabavan način da obradimo uvid da postoji mnogo različitih tipova fudbalskih fanova, uključujući i dečka koji je pozvan na druženje uz utakmicu, a nema pojma šta se dešava, ali to je u redu, jer je donio Buffalo chicken dip,” rekao je Brent Lukowski, viši direktor marketinga za američki segment začina u Unileveru.
Kreirana od strane VML New York, kampanja “Do Dip” trajat će do decembra na nacionalnoj televiziji, streaming platformama i društvenim mrežama, uz podršku partnerstava s NFL timovima, aktivacija na stadionima i retail medijske podrške. Inicijativa uključuje snažan TVC i digitalni video segment, podržan strateškom kombinacijom saradnji s influenserima, plaćenim društvenim kampanjama i digitalnim oglasima, prenosi Media Marketing. Dizajnirana za maksimalnu vidljivost, kampanja obuhvata čitavu NFL i univerzitetsku fudbalsku sezonu, držeći Hellmann’s u fokusu od tailgate zabava do postsezonskih proslava.
“Svi smo gledali utakmicu s ‘Fudbalskim početnikom’ – osobom koja zapravo ne zna mnogo o fudbalu. Trude se najbolje što mogu, zaista, samo što im ne ide baš najbolje. Ali ako su donijeli najbolji dip na svijetu? (Napravljen s Hellmann’som, naravno.) Pa, vjerovatno bismo im to oprostili,” rekla je Dana Stalker, grupna kreativna direktorica u VML-u.