Hrabar marketinški potez: Guinness angažuje Jasona Momoau za St. Patrick's Day
"Predivan dan" su-režirao je zvijezda "Aquaman" i bit će prikazan na digitalnim kanalima i društvenim mrežama s proširenjem na televiziju počevši od 11. marta. Sadržaj je producirala Momoina produkcijska kompanija On The Roam.
Reklama u trajanju od dva i po minuta počinje s Momoaom koji uzbuđeno pije Guinness u japanskom stilu bara dok otvara pismo. Zatim skače uzbuđeno dok trči ulicama prije nego što provali kroz vrata drugog bara kako bi uzbuđeno uzviknuo: "Ja sam Irac!" Zatim grli ljude irskog porijekla, prije nego što konobar pogleda rezultate i kaže da je 2% Irac. Momoa odgovara s oduševljenjem, a cijeli bar dijeli Guinness.
U sadržaju se pojavljuje glumčeva majka, koja mu je dala prvi Guinness kad je imao 21 godinu, prema saopćenju. Coni Momoa se može vidjeti u baru dok joj sin ulazi kako bi ponosno najavio svoje rezultate porijekla.
Kampanja usmjerena na Momoa-u suptilno se uklapa u veće aktivacije Guinnessa povodom Dana svetog Patrika, koje uključuju suradnju s praćenjem porodične istorije Ancestry, što omogućava potrošačima da prate svoje veze s poznatim Guinness Storehouseom putem digitaliziranih zapisa. Iako vremenski usklađena s praznikom, kampanja "Predivan dan" trajat će tokom cijele godine, s novim snimcima i varijacijama.
"Godinama je [Momoa] bio veliki fan našeg brenda, a naravno i mi smo veliki fanovi njega. Ali ovo je više od običnog partnerstva: zajedno s Jasonom, započinjemo novo poglavlje u našoj ikoničnoj priči koja će donijeti Guinness više ljudima, mjestima i proslavama", rekla je Džojs Hi, direktorica brenda Guinness U.S., u saopćenju za medije.