Hugo Boss dolazi na Roblox: Promovisat će novu liniju odjeće inspirisanu traperom
Luksuzna moda i dalje gravitira ka Robloxu, online platformi koja omogućava partnerima brenda da izgrade prilagođene virtuelne svjetove koje kupci mogu istražiti. Igrači Robloxa kontrolišu avatare koji mogu nositi različitu odjeću i učestvovati u raznim aktivnostima u igri za nagrade. Za Hugo Boss, te mogućnosti služe kao prvi digitalni način da priča o svojoj nedavno najavljenoj Hugo Blue liniji koja je inspirisana kulturom ulične odjeće i sadrži rodno neutralan, jaki denim stil, dok potencijalno podstiče lojalnost kod neuhvatljivih mladih potrošača, piše Marketing Dive.
Vrhunska njemačka modna kuća zainteresovana je za gejmifikaciju i omogućavanje društvenih trenutaka koji okupljaju ljude sa Planet Hugo, rekla je Nadia Kokni, viša potpredsjednica globalnog marketinga i komunikacija brenda u Hugo Boss-u u izjavi za novinare.
Kampanja za igranje igrica koja podržava lansiranje Hugo Bluea dolazi u trenutku kada je kompanija pod rastućim poslovnim pritiskom. Dionice Hugo Bossa su naglo pale u četvrtak, istog dana kada je i najava Planeta Hugoa, nakon što je brend upozorio da možda neće postići svoje prodajne ciljeve za 2025. godinu.
Druge luksuzne modne marke, uključujući Gucci, pohrlile su u Roblox kako bi ostale na vrhuncu tehnologije. Marketing na Robloxu se obično povezuje sa metaverzom, iako je taj termin izašao iz mode u protekloj godini jer su rukovodioci skrenuli pažnju na generativnu umjetnu inteligenciju.
Ipak, Roblox je nastavio da širi svoje usluge usmjerene na oglašivače. Platforma je nedavno predstavila namjensku web stranicu za brendove koji uče konopce platforme i traže uspješne studije slučaja. Dodatne kontrole sigurnosti robne marke u upravitelju oglasa također mogu ublažiti zabrinutost da bi napori mogli doći do pogrešne publike. Roblox je dodatno zaposlio nekoliko radnika kako bi ojačao svoje reklamne odnose, pokupivši rukovodioce kompanija kao što su Twitch, Meta i Disney Interactive.
Roblox je također zainteresovan da postane veća destinacija za trgovinu, što je pomoglo privlačenju partnera kao što je Hugo Boss. Preko 1,6 milijardi virtuelnih artikala prodato je na Robloxu u prva tri kvartala 2023. godine, rekao je predstavnik.