X je ostvario malo više od 600 miliona dolara prihoda od oglašavanja u svakom od prvih tri kvartala ove godine i očekuje slične rezultate u trenutnom periodu, prema osobi upućenoj u brojke. To je znatno manje u usporedbi sA preko milijardu dolara po kvartalu u 2022. godini.
Oglašavanje trenutno čini između 70% i 75% ukupnih prihoda X-a. To bi impliciralo ukupne prihode u 2023. od otprilike 3,4 milijarde dolara, uključujući prihode od pretplata i ugovora o licenciranju podataka.
Neslužbeni podaci o prodaji naglašavaju nezadovoljstvo oglašivača s načinom na koji X postupa s moderacijom sadržaja pod vlasništvom Muska, a mnogi tvrde da platforma potiče antisemitske i druge ekstremne stavove.
– Ovo predstavlja nepotpun pogled na naše poslovanje, budući da izvori na koje se oslanjate za informacije ne pružaju tačne i sveobuhvatne pojedinosti, rekao je Joe Benarroch, šef poslovnih operacija za X.
Kompanija je prestala izvještavati o javnim finansijskim podacima nakon što je Musk preuzeo kontrolu u oktobru 2022. Benarroch opisuje X kao “razvijajući novi globalni posao s više izvora prihoda. Nismo više Twitter i ne mjerimo se starim Twitter metrikama – kako u prihodima, tako i u korisničkim metrikama.”
X se historijski oslanjao na oglašavanje za većinu svojih prihoda, ali taj posao opada od Muskovog preuzimanja. Musk je potvrdio značajan pad prodaje. U martu je tako javno rekao da su prihodi od oglasa “otprilike 50% manji”. U septembru je Musk također potvrdio da su prihodi od oglašavanja u Sjedinjenim Američkim Državama manji za 60%. Pad pripisuje aktivistima koji potiču oglašivače da obustave trošenje na usluzi.
Kompanija također zarađuje od svoje pretplatničke usluge, X Premium, i od ugovora o licenciranju podataka. Procjenjuje se kako X ima prihod od pretplate manje od 120 miliona dolara godišnje. Prije dvije godine., X (tada Twitter) generiSao je 572 miliona dolara prihoda od ugovora o licenciranju podataka.
X nije bio profitabilan kad ga je Musk preuzeo, ali kompanija je izvijestila o više od 5 milijardi dolara prihoda godinu dana prije nego što ju je Musk stekao. Početkom 2021., izvršni direktori Twittera predvođeni tadašnjim izvršnim direktorom Jackom Dorseyem postavili su javni cilj da dosegnu prihode od 7,5 milijardi dolara do kraja 2023. godine.
Musk je prethodno rekao zaposlenicima i investitorima kako je cilj kompanije da prihodi od pretplate čine polovicu ukupnog poslovanja kompanije, ali čini se kako trenutno imaju tek malo više od milion pretplatnika.