20+ godina
sa vama
General Motors

Marketing nostalgije: Chevrolet spaja prošlost i sadašnjost kroz prazničnu kampanju

Autor: Biznis.ba
Foto: Youtube/Printscreen
Kako General Motors prolazi kroz marketinški reset, potaknut novim rukovodstvom i osvježenom agencijskom postavom, kompanija se sve više oslanja na efikasnosti, posebno kroz produkciju velikih količina personaliziranog sadržaja o vozilima uz pomoć AI alata.

Ipak, čak i u takvom okruženju, proizvođač automobila bira određene trenutke za isporuku širokih, emocionalno snažnih poruka.

Jedan od tih trenutaka stiže s ovogodišnjim prazničnim oglasom Chevroleta, nastavkom sada već ustaljene tradicije koju je brend započeo 2021. godine. Taj prvi spot postao je zapažen zbog dirljive priče o kćerki koja obnavlja majčin Chevy Impala iz 1966. godine kao poklon ožalošćenom ocu. Novi film gradi na tom nasljeđu, ponovo pokušavajući dotaknuti dijeljenu nostalgiju i sezonsku emotivnost.

Novi Chevroletov praznični film, realizovan u saradnji s Anomaly i Park Pictures, prati godišnje zimsko putovanje para do njihove porodične vikendice. Dok putuju u svom istrošenom Chevrolet Suburbanu iz 1987, prazna sjedišta iza njih postepeno se pune uspomenama iz prošlih godina, djecom koja odrastaju, porodičnim psom, važnim prekretnicama i svim malim, haotičnim trenucima koji su obilježili njihove zajedničke praznike.

Uz muziku Patricka Watsona, “To Build a Home”, spot kombinuje nostalgiju s dozom melanholije, podsjećajući na sve, od svađa među braćom i sestrama, do hitnih zaustavljanja zbog toaleta. Priča na kraju dolazi do uzdignutog, toplog trenutka: par stiže u vikendicu gdje ih dočekuju sada već odrasla djeca, i unučе, čime se tradicija vraća u puni krug, piše Media Marketing.

“Kao otac trojice odraslih sinova, praznici nam pružaju priliku da se ponovo povežemo i cijenimo tradicije koje nas spajaju. Ove godine, naš fokus je bio pozvati ljude da se prisjete najposebnijih trenutaka s porodicom, sa svim njenim usponima i padovima, i da pronađu radost u samom putovanju”, rekao je Steve Majoros, direktor marketinga u Chevroletu. “Jedva čekamo da ovu priču podijelimo s porodicama širom Amerike, na način na koji to samo Chevy može. Mi smo brend koji predstavlja lice naše zemlje i uvjereni smo da će se mnogi prepoznati u ovoj priči.”

Novi film donosi blažu emocionalnu notu u poređenju s nekim ranijim Chevroletovim prazničnim izdanjima, koja su obrađivala teme poput tuge udovca, Alzheimerove bolesti i, u najnovijem slučaju, tinejdžerske anksioznosti zbog odluke da ne ide na fakultet.

Ipak, brend ostaje vjeran svojoj ustaljenoj prazničnoj formuli: sentimentalna muzika, nostalgijom vođeno pripovijedanje i fokus na klasične Chevy modele, dok se novija vozila pojavljuju suptilnije. U ovogodišnjem spotu, Suburban 2026 pojavljuje se tek kratko, u pozadini, pred sam kraj.

© Copyright 2005. - 2025. Radio M Media Group.
Sva prava zadržana.
Dizajn i programiranje: Lampa.ba