20+ godina
sa vama
Pozitivne reakcije

Marketinški potez godine: Merdevine iz pljačke Louvrea postale reklama

Autor: Biznis.ba
Foto: Društvene mreže
Njemačka kompanija, čiji je lift za namještaj korišten u nedavnoj spektakularnoj pljački nakita iz muzeja Louvre, odlučila je iskoristiti neočekivani publicitet na najbolji mogući način – pokretanjem duhovite reklamne kampanje, piše BBC News.

Firma Böcker iz Wernea objavila je na društvenim mrežama sada već poznatu sliku svojih merdevina postavljenih uz balkon Galerije Apolon u Louvreu. Fotografiju prati slogan: “Kada trebate brzo premjestiti stvari. Böcker Agilo prevozi vaše blago teško do 400 kg brzinom od 42 m/min – tiho kao šapat.”

Podsjetimo, snimak pljačkaša kako bježe pomoću mehaničkih mrrdevina pojavio se nakon što su u nedjelju ukrali francuske krunske dragulje procijenjene vrijednosti od 88 milioa eura.

Izvršni direktor kompanije, Alexander Böcker, izjavio je za novinsku agenciju AFP kako su, nakon što je postalo jasno da u pljački niko nije povrijeđen, odlučili iskoristiti malo humora kako bi privukli pozornost na svoj obiteljski posao, prenosi Marx ba.

Reakcije na ovaj marketinški potez su izuzetno dobre, a Böcker je pojasnio kako je prepoznao mašinu svoje furme u vijestima. Naveo je da je msšina “prije nekoliko godina prodana francuskom kupcu koji iznajmljuje ovu vrstu opreme u Parizu i okolici”.

Podsjetimo, lopovi su u Louvre stigli u nedjelju, ubrzo nakon otvaranja, i u samo osam minuta pobjegli s nekim od najvrjednijih francuskih blaga, uključujući dijademe, ogrlice i broševe ukrašene tisućama dijamanata.

© Copyright 2005. - 2025. Radio M Media Group.
Sva prava zadržana.
Dizajn i programiranje: Lampa.ba