Marketinški potez godine: Merdevine iz pljačke Louvrea postale reklama
Firma Böcker iz Wernea objavila je na društvenim mrežama sada već poznatu sliku svojih merdevina postavljenih uz balkon Galerije Apolon u Louvreu. Fotografiju prati slogan: “Kada trebate brzo premjestiti stvari. Böcker Agilo prevozi vaše blago teško do 400 kg brzinom od 42 m/min – tiho kao šapat.”
Podsjetimo, snimak pljačkaša kako bježe pomoću mehaničkih mrrdevina pojavio se nakon što su u nedjelju ukrali francuske krunske dragulje procijenjene vrijednosti od 88 milioa eura.
Izvršni direktor kompanije, Alexander Böcker, izjavio je za novinsku agenciju AFP kako su, nakon što je postalo jasno da u pljački niko nije povrijeđen, odlučili iskoristiti malo humora kako bi privukli pozornost na svoj obiteljski posao, prenosi Marx ba.
Reakcije na ovaj marketinški potez su izuzetno dobre, a Böcker je pojasnio kako je prepoznao mašinu svoje furme u vijestima. Naveo je da je msšina “prije nekoliko godina prodana francuskom kupcu koji iznajmljuje ovu vrstu opreme u Parizu i okolici”.
Podsjetimo, lopovi su u Louvre stigli u nedjelju, ubrzo nakon otvaranja, i u samo osam minuta pobjegli s nekim od najvrjednijih francuskih blaga, uključujući dijademe, ogrlice i broševe ukrašene tisućama dijamanata.