Michaels promoviše online trgovinu "MakerPlace" uz slogan 'Poštujte ručno izrađeno'
Michaels ulaže marketinški napor iza nedavno lansirane MakerPlace putem prve kampanje online prodavnice. "Poštujte ručno izrađeno" mogao bi pomoći brendu da osvoji tržišni udio protiv digitalnih konkurenata poput Etsy-a i lojalnost rastućeg broja potrošača koji više vole kupovati od malih ili lokalnih preduzeća.
Poruka iza "Poštujte ručno izrađeno" namijenjena je da proslavi kontinuiranu podršku Michaels-a nezavisnim umjetnicima i kupcima koji kupuju njihove proizvode. U centru kampanje je video spot od 30 sekundi, koji prikazuje predmete poput torbe, naušnica i cvjetnih saksija kako oživljavaju u šaljivom izvođenju pjesme "Respect", hita koji je originalno izveo Otis Redding.
Kreativni rad, koji prikazuje predmete od stvarnih prodavaca MakerPlace-a, obavila je agencija Oberland.
Michaels dodatno koristi svoju prisutnost u fizičkim prodavnicama kako bi testirao drugi način na koji ručni umjetnici mogu prodavati svoje predmete u lokalnoj Michaels prodavnici putem pilot programa u prodavnici. Element fizičke prodavnice dio je "test and learn" strategije brenda, pristupa zasnovanog na podacima za lansiranje eksperimenata male skale na tržištu koji informišu buduće lansiranje, prema detaljima iz izdanja. Prvi pilot projekat u prodavnici počeo je 24. februara u sedam prodavnica širom SAD-a, a sljedeći pilot projekat počeće 23. marta.
Michaels MakerPlace je osmišljen kako bi podržao ručne umjetnike nudeći više opcija za članstvo, niže naknade i više načina za zaradu, bilo putem prodaje predmeta, održavanja online časova ili dijeljenja uputstava s popisima materijala za zaradu provizija. Michaels, sa sjedištem u Irvingu, Texas, trenutno posluje u preko 1.300 prodavnica u 49 država i Kanadi.
Prva kampanja za MakerPlace od Michaels-a slijedi osvježenje brenda od prošle godine koje je uvelo slogan "Sve za Stvaranje Bilo Čega", pozicionirajući kompaniju kao kreativnog partnera. Michaels je uložio dodatne napore da podrži prodavce, uključujući stvaranje posvećene online tržnice za prodavce trećih strana.
Kreativni napor od Michaels-a dolazi i dok konkurent Etsy pojačava vlastiti marketing, sa nedavnim pojavljivanjem na Super Bowlu kako bi istakao novi centar za poklone. Pinterest, također poznat kao online destinacija za kreativnu inspiraciju, također je nedavno pojačao marketing kako bi prikazao kako ljudi koriste njegovu platformu za otkrivanje i doživljavanje novih prilika, mjesta i ideja.