Najnovija kampanja Dunkin'-a sa Benom Affleckom mogla bi se naći na Super Bowlu
Dunkin' je emitovao novu reklamu, “Popstar”, tokom 66. dodjele Grammy nagrada 4. februara. U spotu od 60 sekundi, ambasador brenda Ben Affleck osvrće se na reakciju na svoje pojavljivanje na prošlogodišnjoj ceremoniji i razmišlja o karijeri kao pop zvijezda. Creative je razvijen sa Artists Equity, produkcijskom kompanijom koju su osnovali Affleck i Matt Damon, a koja se bavila nekoliko nedavnih Dunkin’ oglasa.
Najnovija reklama prati Afflecka nakon dodjele Grammyja 2023., gdje je njegov tmurni izgled inspirisao niz memova „Tužnog Afflecka“, koji se otvara na šironu vijesti sa natpisom „Najdosadniji čovjek na svijetu“. Affleck nagoveštava da je zapravo proučavao okupljanje muzičke industrije, a zatim odlučuje da se okuša u pop zvijezdi. Uzalud pokušava pridobiti svoju ženu, Jennifer Lopez, da pomogne u njegovom muzičkom poduhvatu prije nego što se poveže sa nekoliko profesionalaca iz industrije, uključujući prethodnog Dunkinovog partnera Charlija D’Amelia.
On pita TikTok zvijezdu: “Ko je TikTok?” a zatim oblači ogroman lanac za krofne.
“Kažu ti da nisi dobar, da si glupi nespretni bijelac srednjih godina bez ritma i da ne znaš pjevati na tonalitet, nisi koordinisan... to znači da ne mogu biti pop zvijezda?"
Affleck kaže u oglasu. “Podcijenite Boston na svoju opasnost. Ovo sam sada ja.”
Reklama se završava naslovnom karticom "nastaviće se", što podstiče spekulacije da će napor kulminirati još jednim mjestom na Super Bowlu u nedjelju.
“Biti nastavljen znači biti nastavljen i naše usne su zatvorene – osim ako ne pijemo ledenu kafu”, rekao je portparol brenda u komentaru za Marketing Dive.
Dunkin’ je debitovao u partnerstvu sa Affleckom na jednom od najboljih prošlogodišnjih Super Bowl spotova. Holivudski teškaš se od tada nekoliko puta vraćao radu sa tim lancem, uključujući i kampanju zajedno sa reperom Ice Spiceom koji je na sličan način poigravao njegovu bostonsku bona fides i povučenu pop kulturu.