"Kosi kao Joe u najboljim danima", piše na billboardima švedske firme Husqvarna postavljenima širom Zagreba. Fudbalski fanovi odmah su primijetili ovu reklamu, a fotografije su se proširile stranicama na kojima se okupljaju domaći nogometni navijači. "Au što je ovo, najbolja reklama na hrvatskim ulicama godinama unazad", "Reklama godine", "Joe kralj, bravo za reklamu", samo su neke od reakcija.
O čemu je riječ?
"Kosi kao Joe u najboljim danima", aludira na danas već kultni start Joea Šimunića tokom kvalifikacija za SP u Brazilu "pokosio" Miralema Sulejmanija. Mnogi taj događaj nazivaju "najgorim startom na Marakani ikad".
A osim natpisa "Kosi kao Joe u najboljim danima", širom Hrvatske mogu se vidjeti i billboardi s natpisom "Da ima srce, ostavila bi ga na terenu".
Plakati su nastali u sklopu kampanje za Husqvarna robotske kosilice koja je pokrenuta u maju kao uvod u Euro 2024. Kampanju je kreirala marketinška agencija Spellcaster iza koje stoje Tonči Klarić i Neven Crljenak, prenosi Index hr. Oni su se u svojim kampanjama više puta dotaknuli globalnih i lokalnih tema iz nedavne prošlosti.
"Saradnja sa Spellcasterom je već tradicionalno ‘pomaknuta' te nas veseli svaki put kad vidimo reakcije javnosti na naše kampanje. Uvijek se trudimo privući pažnju kroz relevatne teme u našem društvu", kazao nam je Marko Habuš iz samoborske firme Dezgra koja je generalni zastupnik švedske firme Husqvarna.