Portal Ad Age izdvojio je pet najupečatljivijih kampanja koje su obilježile aktuelni trenutak.
Donosimo spisak pet kampanja koje, prema uglednom portal AdAge pokazuju da istinite priče, emocionalna autentičnost i lokalna relevantnost i dalje čine osnovu najefikasnijih kreativnih rješenja:
“18 Months” – Second Nurture
Agencija: Klick Health
Šestominutni stop-motion film rađen u suradnji sa Zombie Studiom donosi istinitu priču o Dannyju Stewartu, koji je 2000. godine pronašao napuštenu bebu u njujorškom metrou. Dječaka je kasnije usvojio zajedno sa svojim partnerom, Peteom Mercuriom.
Kampanja je pažljivo izrađena kombinacijom animacije, arhivskog materijala i lutkarske tehnike, kao snažna poruka podrške LGBTQ+ zajednici povodom Pride Month-a. “18 Months” je dirljiva oda ljubavi, roditeljstvu i univerzalnom pitanju: Šta čini pravu porodicu?
“Player Manholes” – Major League Baseball
Agencija: Wieden+Kennedy Tokyo
MLB je u Japanu predstavio jedinstvenu umjetničku instalaciju: dekorativne poklopce šahtova, svaki posvećen jednom od 12 japanskih igrača koji trenutno nastupaju u MLB-u. Instalacije prate i prošireno AR iskustvo koje oživljava umjetnost putem mobilne aplikacije.
Kampanja spaja kulturološku relevantnost, sportsku emociju i inovativni medijski format i pruža primjer kako brend može komunicirati globalno, a ostati lokalno autentičan.
“The Best” – Klutch Athletics
Agencija: Someplace
Brend sportske odjeće koji je pokrenuo sportski agent Rich Paul, u saradnji s New Balance-om, lansirao je svoju prvu kampanju u stilu motivacionog manifesta. Spot govori o Paulovim skromnim počecima u Clevelandu i njegovom putu ka vrhu sportskog biznisa.
Kampanja, režirana od strane Caia Guatellija, inspirativna je i iskrena, te podsjeća na snagu autentičnih priča i brendova koji ne pokušavaju kopirati – već stvarati vlastite standarde.
“Little Fighters” – Huggies
Agencija: Leo Chicago
Emotivna i iskrena kampanja koja donosi priču o Savannah – medicinskoj sestri koja je kao prijevremeno rođena beba i sama boravila u NICU jedinici, prenosi Media Marketing. Kroz dirljive kadrove i nježan ton, Huggies odaje počast borbi koju vode i bebe i njihovi heroji u bijelom.
Spot je režirao Ian Ruschel, a ono što ga čini posebnim jeste odsustvo patetike i iskrenost pristupa.
“Now Anybody Can Drive Like Somebody” – Volkswagen
Agencija: Johannes Leonardo
U duhu brenda koji njeguje dostupni luksuz, Volkswagen koristi humor i toplinu da pokaže kako nova Tiguan vozila nisu rezervisana samo za elitu. U glavnoj ulozi je Timothy Simons (poznat iz serije Veep), koji u maniru običnog čovjeka donosi nepretencioznu, simpatičnu priču o tome šta znači voziti s karakterom.
Kampanja nosi slogan: „Now anybody can drive like somebody“ i sjajan je primjer kako se brend može približiti širokoj publici, a da ne izgubi svoj identitet.