Prisjetite se reklame iz 2003. godine za koju kažu da je najkomplikovanija ikad
Vratimo li se samo dvadeset godina unazad, možemo vidjeti jednu od najboljih reklama za automobil ikada urađenih. Radi se o Hondinoj reklami “Tho Cog” (zupčanik), koja je premijerno prikazana 2003. godine te odmah postala hit.
Uprkos činjenici da je prikazana na čitava tri tržišta - britanskom, švedskom i australskom. Izazvala je toliki interes da je kasnije i snimljen dokumentarac o njenom nastanku.
Snimana je čak sedam mjeseci, a sam razvoj sistema trajao je četiri mjeseca. Preostala tri su potrošena na izvođenje, snimanje i montažu.
Najmanje promjene u temperaturi ili vjetru utjecale su na performanse, a sama reklama je trajala toliko dugo da je snimana u dva dijela.
Sve ostalo je napravljeno bez ikakvog korištenja pomoćnih efekata i sve u ovoj reklami je potpuno stvarno. To je i publika prepoznala i znala cijeniti.