Renaultova prodajna kampanja: Ako se razvedete i vratite auto, dobit ćete novac nazad
Kampanja je nadahnuta kroz istraživanje koje je sproveo Renault i koje pokazuje da petina (21 posto) Britanaca navodi da greške u vožnji izazivaju većinu svađa između njih i partnera u automobilu, zatim slijedi 20 posto koji kažu da je uzrok svađe način vožnje partnera. Istraživanje je takođe pokazalo da su tri glavne karakteristike koje pomažu u poboljšanju raspoloženja u automobilu: udobna sjedišta (42 posto), dobar muzički sistem (26 posto) i dovoljno prostora za sve (26 posto), prenosi Autoblog rs.
Kako piše Revija HAK, Renault zato navodi da ima potpuno pravi automobil za porodicu pa čak nudi mogućnost vraćanja automobila i dobijanja punog povraćaja novca – ako se kupac Scenica razvede tokom godinu dana.
– Svi smo bili u takvoj situaciji, jednostavno parovi nisu uvijek u harmoniji. Ova jedinstvena kampanja pokazuje koliko je Renault siguran u svoj model Scenic i njegovu sposobnost da donese radost u porodični život – rekao je Noel Bunting, kreativni direktor Renaultove reklamne agencije Publicis London.
Ponuda dolazi s nekoliko klauzula. Automobil mora da bude privatno kupljen i morate da prođete dokumentovani razvod ili odjavu partnerstva, a sve mora da potvrdi i sud.