20+ godina
sa vama
Sezonska kampanja

Saucony redefiniše praznični marketing: Od "vožnje kući" do "trčanja kući za praznike"

Autor: Biznis.ba
Foto: Printscreen
Saucony odustaje od uobičajne priče “vožnje kući za Božić” i poziva sve da “trče kući za praznike”.

U svojoj sezonskoj kampanji, koju je razvila interna ekipa brenda The Agency u partnerstvu s Chivalry Creative, Saucony preusmjerava fokus trčanja s individualnog sporta na značajan način bivanja prisutnim – i ponekad, čak, izražavanja emocija.

U središtu kampanje nalaze se kratki filmovi od 15 i 30 sekundi koji prikazuju dirljive trenutke: prijatelji koji izuvaju patike dok stižu na intimnu prazničnu večeru ili muškarac koji trči preko grada s rukama punim pažljivo umotanih poklona, željan da stigne do nekoga posebnog. Kako je za AdWeek izjavio kreativni direktor Sauconyja, Gus Johnston: “Riječ je o pozivu ljudima da se okupe i ujedine oko zajedničkog osjećaja kretanja i pravca.”

Kampanja će se prikazivati na TV-u, Meta videu i globalnim plaćenim kanalima društvenih mreža uključujući Meta, Snapchat i TikTok, uz podršku statičnih vizuala, display formata i native oglašavanja, piše Media Marketing. Vizuale je kreirao fotograf Nayquan Shuler, dok je video sadržaj režirao Mowgly Lee.

Kampanja označava pomak u strategiji brenda Saucony, koji fokus preusmjerava s čiste performanse na teme prisutnosti i emocionalne povezanosti. Ovaj smjer nadovezuje se na kreativno osvježenje iz marta, kada je glavna direktorica marketinga Joy Allen-Altimare predstavila novi slogan “Run as One”. Platforma je utemeljena na uvidima iz eksternih istraživanja i razgovora s trkačkim zajednicama u SAD-u, redefinišući trčanje kao zajedničko iskustvo koje gradi povezanost.

Prema podacima AdWeeka, od svog lansiranja, platforma je donijela značajne rezultate: porast od 46% u brendiranim pretragama, povećanje svijesti o brendu za 12% i porast namjere kupovine za 18% na ključnim tržištima. Brend, u vlasništvu kompanije Wolverine World Wide, u oktobru je zabilježio i rast prihoda od 41,5% na godišnjem nivou.

Pored emotivnog narativa, kampanja ističe i ključna lansiranja proizvoda, naglašavajući da, iako brend gradi priču o prisutnosti i povezanosti, njegova srž ostaje čvrsto usidrena u inovativnoj sportskoj obući. Kako Johnston iz Sauconyja navodi, pripovijedanje je prožeto “praktičnom i funkcionalnom” dimenzijom, što performansu zadržava u središtu ove tople praznične kampanje.

Glavni ciljevi kampanje su dosezanje publike i povećanje prodaje. Međutim, gledajući dalje od praznične sezone, Saucony planira produbiti svoj narativ u 2026. godini, usmjeravajući se na individualnost trkača. Iako su klubovi trčanja doprinijeli snažnom osjećaju zajednice, Johnston upozorava da se “zajednica” ne smije pretvoriti u izgovor koji zanemaruje lični identitet. Budući rad će se stoga fokusirati na personalizirane priče koje slave jedinstvene puteve i motivacije ljudi koji čine publiku

© Copyright 2005. - 2025. Radio M Media Group.
Sva prava zadržana.
Dizajn i programiranje: Lampa.ba