20+ godina
sa vama
Marketing

YouTube jača sigurnost brenda za rastući Shorts format

Autor: Biznis.ba
youtube
Nove mogućnosti Integral Ad Science i DoubleVerify pomoći će osigurati da se oglasi na Shorts prikazuju blizu odgovarajućeg sadržaja.

YouTube je proširio svoje partnerstvo sa mjernim platformama trećih strana Integral Ad Science (IAS) i DoubleVerify kako bi osigurao sigurnost brenda za reklamne kampanje na svom video formatu Shorts, prema zasebnim najavama.

IAS će sada ponuditi svoj proizvod za mjerenje sigurnosti i prikladnosti brenda oglašivačima na YouTube Shorts-u u okviru postojećeg paketa proizvoda Total Media Quality za YouTube.
DoubleVerify na sličan način proširuje svoje postojeće mogućnosti mjerenja sigurnosti brenda YouTube kako bi obuhvatio Shorts, potez koji se temelji na alatima platforme najavljene u julu oko praćenja vidljivosti i nevažećeg mjerenja za oglase u kratkom video formatu.

Najnovije proširenje se zasniva na lansiranju Total Media Quality za YouTube ranije ove godine, potezu koji je pomogao marketinškim stručnjacima da ponudi novi nivo uvida u video sadržaj putem tehnologije vođene umjetnom inteligencijom i proširenih mogućnosti izvještavanja, navodi Lisa Utzschneider, izvršna direktorica, IAS,
Koristeći paket proizvoda, marketinški stručnjaci mogu vidjeti i sigurnost brenda i metriku prikladnosti za oglase na YouTube Shorts uz vidljivost i globalno mjerenje nevažećeg prometa.

- Sa ovim proširenjem naših mjernih mogućnosti na YouTubeu, možemo prodavačima donijeti najučinkovitije podatke kako bi maksimizirali njihovu sigurnost na inventaru YouTube Shorts-a – jednom od najbrže rastućih video formata u digitalnom oglašavanju, rekla je Utzschneider u saopćenju.

© Copyright 2005. - 2024. Radio M Media Group.
Sva prava zadržana.
Dizajn i programiranje: Lampa.ba