Citigroup uvodi alate umjetne inteligencije za zaposlenike u osam zemalja
Pristup alatima imat će oko 140.000 zaposlenika. U dopisu osoblju poslanom u srijedu, Tim Ryan, voditelj tehnologije i poslovnog osposobljavanja, objasnio je kako svaki od njih funkcionira.
Citi Assist pretražuje interne politike i procedure banke.
"To je kao da imate superpametnog saradnika na dohvat ruke koji vam pomaže u upravljanju često korištenim politikama i procedurama u HR-u, riziku, usklađenosti i financijama", rekao je Ryan u dopisu.
Drugi alat, Citi Stylus, može sažeti, usporediti ili pretraživati više dokumenata u isto vrijeme. Počevši od ovog mjeseca, oba će alata biti dostupna zaposlenicima u SAD-u, Kanadi, Mađarskoj, Indiji, Irskoj, Poljskoj, Singapuru i Ujedinjenom Kraljevstvu. Postupno će se širiti i na druga tržišta.
Velike banke upotrebljavaju alate umjetne inteligencije na ciljanije načine, prenosi SEEbiz. Morgan Stanley ima chatbot koji pomaže financijskim savjetnicima u interakciji s klijentima, a virtualna asistentica Bank of America Erica usredotočena je na svakodnevne transakcije maloprodajnih klijenata.
Ryan je u videointervjuu za Reuters rekao da će Citi pregledati kako zaposlenici komuniciraju s alatima kako bi za njih razvio nove namjene, ali osoblje također može dati prijedloge.
"Ovi će alati pomoći u pojednostavljenju rada i povećanju produktivnosti", dodao je.
Ryan, bivši izvršni direktor PwC-a, pridružio se Citigroupu ranije ove godine i od septembra je odgovoran za rješavanje dugotrajnih problema banke s upravljanjem podacima zajedno s glavnim operativnim direktorom Anandom Selvom.
Glavni tehnološki direktor David Griffiths rekao je u intervjuu da su inicijative za umjetnu inteligenciju "odvojene" od rada koji se provodi kako bi se poboljšala kvaliteta podataka i infrastrukture banke kako bi se poštivala naredba o pristanku regulatora.