Ova nepravilnost je uključivala naplatu dodatnih naknada klijentima bez njihove saglasnosti, a banka je priznala odgovornost za propust, prenosi Economictimes.
MAS je dodao da je banka refundirala klijentima preplaćene naknade, kao i da je unapredila svoje interne kontrole i okvir za postavljanje cijena kako bi spriječila ponovnu pojavu sličnih nepravilnosti u budućnosti.
JPMorgan Chase je u svom saopštenju istakao da je zadovoljan što je ovaj slučaj riješeni i naglasio da kazna predstavlja "vrlo mali dio ukupnog broja transakcija obavljenih tokom spornog perioda".
Banka je takođe sprovela sveobuhvatan pregled svojih internih kontrola 2020. godine, uključujući ažuriranje nadzora, obuke i sistema za praćenje kako bi osigurala poštovanje trgovinskih i regulatornih principa, prenosi "Telegraf".
MAS je dodao da je u toku dalja istraga u vezi sa individualnim menadžerima odnosa koji su bili odgovorni za nepravilnosti.