Na domaći turizam potrošeno je 632.7 milijarde juana ili oko 87.9 milijadi dolara, što je za gotovo 47 posto više nego tokom prazničnog perioda prošle godine.
Ulaganje je povećano uslijed činjenice da je ove godine praznovanje Lunarne nove godine trajalo dan više nego obično.
Podaci pokazuju da je godine zmaja počela sa 474 miliona putovanja na koja su se ljudi uputili tokom osmodnevnog praznika, koji se završio u nedjelju.
Ovo je 34 posto više nego tokom praznika prošle godine a 19 posto više nego u periodu prije pandemije 2019. godine.
Praznik, u Kini poznat i kao Proljetni Festival, predstavlja najveću godišnju migraciju u svijetu. Stotine miliona ljudi se vraća u svoje rodne gradove da praznik provedu sa porodicom ili da posjete brojne turističke destinacije širom Kine.
Velike proslave Lunarne Nove godine su bile otkazane tokom pandemije, a putovanje je bilo zabranjeno.
Ovaj porast ulaganja u proslavu Lunarne nove godine je rijetko dobra vijest za drugu najveću ekonomiju na svijetu, prenosi "Telegraf".
Zamjenik guvernera Narodne banke Kine Zang Kvingsong rekao je da je vlada podržala banke i lokalne biznise u cilju prihvatanja stranih platnih kartica i razmatra druge korake u kako bi se olakšalo korišćenja mobilnog plaćanja stranim posjetiocima.