20+ godina
sa vama
Novac

Odbojnost evropskih luksuznih marki prema sniženjima frustrira ambicije Farfetcha

Autor: Biznis.ba
Foto: Farfetch
Smanjenje ludila potrošnje nakon pandemije pogađa evropske luksuzne kompanije od LVMH-a do Keringa, ali ništa više od Farfetcha, pionira e-trgovine.

Osnovan 2007. godine, Farfetch je jedan od rijetkih globalnih online trgovaca vrhunskom robom niza marki, kao što su Saint Laurent vuneni kaput od 5.690 USD i De Beers dijamantska ogrlica od bijelog zlata od 5.900 USD.

U posljednje vrijeme, Farfetch ističe popuste do 45% na odjeću i modne dodatke brojnih manjih brendova - među njima Diesel, Balmain, Lanvin i Balenciaga, piše Reuters.

Njegove dionice pale su za preko 50% 28. novembra nakon što je kompanija odgodila svoj kvartalni izvještaj o zaradi, rekavši da se na prethodne finansijske smjernice "više ne treba oslanjati".

U utorak je Moody's snizio kreditni rejting kompanije dublje u teritoriju "smeća" i stavio je na pregled radi daljeg smanjenja, navodeći kao razlog njenu pogoršanu finansijsku poziciju.

Farfetchove nevolje odražavaju više od ekonomskih prepreka koje guše potražnju aspirativnih kupaca za novom modom.

Njegov dugoročni izazov je nagon među etiketama da traže veću kontrolu nad svojim proizvodima, obično u vlastitim maloprodajnim buticima – strategija usmjerena na izbjegavanje popusta na koje se trgovci trećih strana poput Farfetcha oslanjaju kako bi privukli kupce.

Powerhouse brendovi Chanel, Hermes i Louis Vuitton i Dior iz LVMH-a predvodili su kontrolu nad svim aspektima prodaje svojih proizvoda, dok Burberry smanjuje broj trgovaca trećih strana koji nose njegove proizvode i unapređuje svoje butike. U prvoj polovini godine otvorio je 33 prodavnice uključujući Los Anđeles, Tokio i London.

Kering, koji posjeduje Gucci, Saint Laurent i Balenciaga, također je nedavno otvorio trgovine u tim gradovima.

- Trend je da brendovi radije kontroliraju svoju distribuciju, rekla je Caroline Reyl iz Pictet-a, švicarske multinacionalne privatne banke i firme za finansijske usluge koja ima dionice u Richemontu i LVMH-u, ali ne i u Farfetchu.

Pojačavajući svoj stisak, također kroz shop-in-shop sporazume u robnim kućama, "oni kontroliraju sve, u osnovi," uključujući cijene, podatke kupaca i pozicioniranje brenda, rekao je Reyl o vrhunskim brendovima.

Farfetch je odbio komentirati kada su ga putem e-pošte upitali o promjeni trendova distribucije.

Kompanija sa sjedištem u Londonu, koja je kotirana u Sjedinjenim Državama, radi s JPMorganom i Evercoreom na istraživanju opcija uključujući prodaju, rekla su dva izvora bliska ovoj stvari.

Osnivač Farfetcha Jose Neves razmatra preuzimanje kompanije u privatnom vlasništvu, navodi Daily Telegraph.

Farfetch i JP Morgan su odbili da komentarišu. Evercore nije odmah odgovorio na zahtjeve za komentarom.

© Copyright 2005. - 2024. Radio M Media Group.
Sva prava zadržana.
Dizajn i programiranje: Lampa.ba