Njih dvije su u ljeto 2020. predstavile brend organskih vina Avaline, brend za koji kažu da preispituje neka od pravila vinarstva.
Diaz je za ABC Audio rekla da je modnu mogulicu upoznala preko svoje šogorice Nicole Richie i rekla je da je ideja za Avaline došla na svijet kada su njih dvoje pili vino u njezinoj kuhinji jednog vikenda.
"Počeli smo razgovarati o činjenici da je sve u našem životu postalo zdravije", prisjetila se Power, prenosi Svijet.hr, što ih je dovelo do istraživanja što se nalazi u njihovom vinu nakon što su primijetili da nema sastojaka navedenih na etiketi.
Autorica "Career Code" nastavlja: "Vino je jedan od rijetkih konzumnih proizvoda u kojem nema podataka o hranjivim vrijednostima, nema popisa sastojaka. I zapravo nas je to samo pokrenulo na osobno putovanje kako bismo prvi razumjeli proces proizvodnje vina."
Razumijevanje tog procesa bilo je "vrlo izazovno", primijetila je Diaz, jer "je to bio novi jezik koji smo morali stvarno razumjeti." Njih su dvoje koristili bilo koji resurs koji im je bio dostupan, uključujući fizičko kucanje na vrata, kako bi izgradili svoje umrežene odnose i naučili kako preživjeti u složenoj vinskoj industriji.
"Znam kako izgraditi posao. Ali ova industrija jednostavno je potpuno drugačija", objasnila je Power, koji je suosnivačica firme Who What Wear.
"Od zakona i propisa, licenciranja, do toga kako zapravo prodajete proizvod trgovcu na malo. To je drugačije od bilo koje druge kategorije. Tako da nam je to bio veći izazov od bilo čega."
Njihova se vizija isplatila jer su od lansiranja našeg brenda u srpnju 2020. ostvarili više od 20 milijuna dolara prihoda od prodaje.
Vinarska tvrtka također je dobila i druga priznanja u kratkom vremenskom razdoblju od 2,5 godine. To uključuje broj 2 marku organskog vina u maloprodaji u SAD-u i broj 1 u organskom ultra-premium cjenovnom segmentu (14 USD - 19,99 USD). Počeli su s lansiranjem 25.000 kutija, a danas prodaju blizu 150.000 kutija godišnje, s rastom od 97% prihoda od prodaje u maloprodaji iz godine u godinu.
Vina se ili pune u Evropi ili dolaze u rasutim kontejnerima i pune se u SAD-u. Imali su vrlo jasan razlog za lansiranje četiri generička vina (crveno, bijelo, rose i pjenušavo), umjesto vina s oznakom sorte, kao što su kao chardonnay.
Naime, istraživanje tržišta pokazalo je da ciljnu skupinu potrošača – milenijalce – često plaše sorta, berba i terroir, pa su odlučili biti jednostavniji. Pokazalo se to kao pun pogodak.
I sve je to uspjela mala firma koju vode žene. Naime, od 25 zaposlenika, čak je 90 posto žena.