"Nastavićemo se boriti protiv lažnih informacija, dezinformacija i informacija lošeg kvaliteta", objasnio je u poruci na Facebooku Kembel Braun, zamjenik predsjednika zadužen za partnerstva s medijima, i dodao da "imaju priliku i odgovornost pomoći lokalnim medijima da se razviju i uspiju".
Početkom januara 2017. društvena mreža je već pokrenula "Facebook Journalism Project" da bi pojačala veze platforme s medijskom industrijom.
U to vrijeme uglavnom se radilo o prijedlozima rješenja medijima kako da poboljšaju prihode koje ostvaruju svojom prisutnošću na Facebooku i da razviju razmjene između društvene mreže i printa.
Iznos uložen u tu inicijativu nije bio saopšten.
Platforma koja ima 2,2 milijarde aktivnih korisnika odlučila je ići puno dalje s raznim projektima, postojećima i onima koje će pokrenuti tom prilikom.
Između ostalog, Facebook će osnovati specijalni fond u saradnji s ''Pulitzer Centerom'' od pet miliona dolara, koji će finansijski podržati planove reportaža.
U martu 2018. Google je rekao da će uložiti i 300 miliona dolara za niz projekata suzbijanja lažnih informacija i za podršku pouzdanim medijima.
Biznis.ba