Najpopularnija onlajn igra na svijetu je ove godine zaradila 5,1 milijardu dolara od oko 300 miliona korisnika koji u prosjeku potroše oko 17 dolara u igri.
Pokemon Go je ostao na drugom mjestu sa 1,2 milijarde koje je zaradio od nekih 166 miliona igrača, dok je nekadašnji vladar Candy Crush na trećoj poziciji sa 1,19 milijardi od 273 miliona korisnika (oko 4 dolara po korisniku).
Igre na mobilnim telefonima su oduvijek bile popularne među korisnicima svih uzrasta, a većina na njih gleda kao na jeftinu, ako ne i besplatnu, razonodu. Niže cijene uglavnom kriju visoku ukupnu potrošnju u ovakvim igrama, jer se često zanesemo i ne primjećujemo koliko smo zaista potrošili. Ovo je pogotovo slučaj sa mlađim igračima koji znaju da potroše stotine dolara na karticama roditelja u rekordnom roku.
I dok Fortnite doživljava veliki uspjeh, njegov vlasnik Epic Games je neko vrijeme upleten u pravni spor sa Apple-om oko pravila plaćanja u njihovoj prodavnici. Fortnite je izbačen iz digitalne prodavnice jer je usmjeravao kupce ka njihovom sajtu za kupovinu, čime je praktično zaobišao Apple koji uzima 15 do 30 odsto od svih kupovina u prodavnici, piše Telegraf.
Biznis.ba