Udio internetskih oglasa za posao s mogućnošću rada od kuće upeterostručio se od 2019., navodi se u izvještaju.
Prije početka pandemije koronavirusa, rad od kuće nije imao gotovo nikakvu ulogu u njemačkoj radnoj kulturi.
U 2019. samo 3,7% svih online oglasa za posao nudilo je mogućnost rada od kuće. Do 2022. ta je brojka porasla na 16,8% i, prema studiji, sada je uključena u 17,6% online oglasa za posao koje su ispitali istraživači.
U izvještaju je utvrđeno da trend rasta, koji se nastavio i nakon završetka pandemije, varira ovisno o regiji i industriji. Prema izvještaju, zapadni njemački grad Dusseldorf je "prijestolnica njemačkog ureda".
IT sektor posebno je otvoren za rad od kuće, prema izvještaju, s mogućnošću koja je gotovo standardna u oglasima za posao.
Učiteljima stranih jezika čak je vjerojatnije da će im biti ponuđene opcije rada od kuće u 72%, što je vjerovatno zbog brojnih virtualnih tečajeva u ponudi, prenosi SEEbiz.
Na dnu skale 2023. godine nalaze se profesije u stručnim zanatima i gerijatrijskoj njezi - što nije iznenađujuće, jer praktički nema alternative radu na licu mjesta u tim područjima.
Zaklada je analizirala ukupno 55 miliona online oglasa za posao. Analiza pokazuje što tvrtke reklamiraju, ali nije ocijenila koliko često zaposlenici zapravo rade od kuće.
"Rad od kuće ne samo da se ustalio u mnogim industrijama. On postaje važan argument u borbi za kvalificirane radnike", rekao je stručnjak za tržište rada Gunvald Herdin iz Zaklade Bertelsmann.