„Pomoću Misije Winnow želimo da obavjestimo svijet da smo se promijenili, da smo ponosni zbog transformacije koju su zaposleni u PMI ostvarili, kao i da istaknemo svoju posvećenost strogim naučnim dostignućima i inovacijama koji vode ka boljoj budućnosti“, rekao je Andre Kalancopulos, glavni izvršni direktor PMI.
Kalancopulos je dodao:
„Misija Winnow otjelotvoruje našu posvećenost poboljšanju u svemu što radimo. Razdvojiti ili odbaciti stare pristupe – to je ono što radimo u PMI. Učimo na greškama iz prošlosti da bismo oblikovali budućnost.“
U svom stremljenju ka budućnosti, PMI je odabrao put koji je u svakom pogledu veoma složen i nailazi na mnogobrojne izazove. Obje kompanije i Scuderia Ferrari i PMI potvrđuju svoju opredjeljenost napretku. Obje kompanije moraju stalno i brzo da napreduju, da preispituju i analiziraju predstojeći put svakodnevnim učenjem i prilagođavanjem, kako bi svaki naredni korak bio bolji.
Misija Winnow pruža uvid u ove dvije kompanije koje posluju u sasvim različitim oblastima, ali imaju mnogo toga zajedničkog. Za obje kompanije uspjeh je povezan sa strašću njihovih zaposlenih kada je riječ o najvišim standardima učinka u realizaciji ambicija. Misija Winnow ni sada, a ni u budućnosti neće reklamirati ili promovisati nijedan duhanski proizvod. Misija Winnow nije usmjerena na pitanje „šta“ već „kako“ i „zašto“.
Za više informacija o Misiji Winnow posjetite www.missionwinnow.com ili @missionwinnow na društvenim mrežama Facebook, Instagram i Twitter.
Biznis.ba